مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور

پس از شروع ثبت نام كنكور، داوطلبان مي بايست با آماده كردن مدارك ثبت نام آزمون سراسري و اطلاعات مود نياز خود به سايت سنحش مراجعه كرده و نام نويسي خود را انجام دهند. اين تكته را در نظر بگيريد كه در هنگام وارد كردن اطلاعات بايستي دقت بالايي داشته باشيد زيرا كه هر گونه اختلال در ثبت اطلاعات، بر عهده داوطلب مي باشد. گاهي اوقات متقاضيان در زمان ثبت نام يا زمان دريافت كارت ورود به جلسه با نواقصي روبرو مي شوند كه سازمان سنجش فرصتي را در نظر مي گيرد كه اين گونه افراد بتوانند نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.

معمولا سازمان سنجش براي ويرايش اطلاعات ثبت نام كنكور سه بازه زماني را در نظر مي گيرد كه در موارد زير به آن ها اشاره شده است:

همزمان با زمان ثبت نام كنكور
همزمان با تمديد مهلت ثبت نام كنكور سراسري
همزمان با دريافت كارت ورود به جلسه آزمون سراسري
داوطلباني كه داراي هر گونه مشكلي در وارد كردن اطلاعات خود به سايت سنجش مي باشند مي بايست در بازه هايي كه ذكر شد، مشخصات ثبت نام خود را ويرايش نمايند. توجه داشته باشيد كه هر گونه مغايرت در وارد كردن اطلاعات ثبت نام از شركت كردن شما در جلسه آزمون ممانعت خواهد شد. پس بايستي با دقت لازم تمام اطلاعات و مشخصات خود را وارد سايت كنيد و در زمان هاي ذكر شده نسبت به ويرايش اطلاعات اشتباه اقدامات لازم را به عمل آوريد.

 

 

منبع: ويرايش اطلاعات نام نويسي آزمون سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۵:۵۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش

متقاضيان آزمون استخدامي آموزش و پرورش بايستي دفترچه راهنماي ثبت نام را مطالعه كنند و از تمامي مراحل و ضوابط شركت در آزمون اطلاع يابند. همچنين لازم است كه در وارد كردن اطلاعات خود به سايت ثبت نام با دقت و آگاهي بالا عمل كنند. هر گونه اشتباه در خصوص وارد كردن اطلاعات و مشخصات بر عهده داوطلب است و باعث ممانعت فرد از حضور در جلسه آزمون خواهد شد.

از اين رو متقاضيان لازم است كه پس از دريافت كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزش و پرورش با دقت بالا اطلاعات خود را چك كنند و در صورت مغايرت داشتن سريعا اقدام به ويرايش نمايند. زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگاري و دبيري توسط سازمان سنجش اعلام مي شود و افراد مي توانند در موعد مقرر در جلسه آزمون حاضر شوند. در ادامه مقاله به زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگاري و دبيري پرداخته ايم. در صورت انتشار هرگونه خبر مربوط به برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش، مقاله حاضر به روز رساني خواهد شد.

زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي آموزش و پرورش 1403
آزمون استخدامي آموزگاري به صورت مجزا از دبيري و هنرآموزي برگزار مي گردد. بسياري از افراد به دليل ظرفيت بالاي اين سمت شغلي، اقدام به نام نويسي در آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي مي كنند. داوطلبان بايستي با آماده كردن مدارك ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش به سايت سنجش مراجعه كنند و با دقت كامل اطلاعات خود را وارد سايت ثبت نام نمايند. طبق اطلاعيه سازمان سنجش، زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي، 18 اسفند ماه 1402 اعلام شده است.

زمان برگزاري آزمون استخدامي دبيري و هنرآموزي آموزش و پرورش 1403
يكي از سمت هاي شغلي كه بسياري از داوطلبان علاقمتد به اشتغال در آن هستند، دبيري و هنرآموزي آموزش و پرورش مي باشد. آزمون استخدامي دبيري و هنرآموزي نيز به صورت مجزا از آموزگاري برگزار مي گردد و داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنماي ثبت نام از زمان برگزاري، منابع درسي و شرايط و ضوابط شركت در آزمون اطلاع مي يابند. طبق اطلاعيه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاري آزمون استخدامي دبيري و هنرآموزي آموزش و پرورش، داوطلبان بايستي خود را براي 28 ارديبهشت ماه 1403 آماده كنند و در جلسه آزمون حضور يابند.

 

 

منبع: زمان برگزاري و اجراي آزمون استخدامي آموزش و پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۵۴:۲۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

ثبت نام كنكور هنر ارديبهشت ماه

زمان ثبت نام كنكور سراسري هنر ارديبهشت ماه
همانطور كه در مطالب فوق ذكر كرديم، تمامي مسائل مربوط به آزمون هاي سراسري، توسط سازمان سنجش انجام و اعلام مي شود. يكي از سوال هاي متداول متقاضيان كنكور هنر، تاريخ ثبت نام آزمون هنر ارديبهشت ماه مي باشد. تقريبا سنجش دو ماه پيش از ازمون، زمان ثبت نام را اعلام مي كند و داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات عالي كشور بايستي در زمان مقرر، اقدام ثبت نام كنند. زمان ثبت نام كنكور ارديبهشت ماه به طور تقريبي در آبان ماه مي باشد. در اين بين افرادي ممكن است از اين تاريخ اعلام شده جا بمانند و موفق به ثبت نام نشوند كه سنجش براي جبران اين موضوع براي آن ها، زماني را در نظر گرفته است. تاريخ تمديد مهلت ثبت نام كنكور سراسري و زمان ثبت نام در جدول ذيل قابل مشاهده مي باشد.

 

 

منبع: ثبت نام كنكور هنر نوبت دوم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۱۴:۴۶ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور دكتري حسابداري

آزمون دكتري تخصصي در سال طي دو مرحله (آزمون نيمه متمركز و مصاحبه علمي و عملي) برگزار مي گردد. علاقمندان براي ثبت نام در اين آزمون، ابتدا بايد هدف خود را مشخص كرده، شرايط خود را سنجيده، آگاهي كاملي نسبت به آزمون دكتري Ph.D داشته باشد و سپس اقدام به شركت در اين آزمون كنند. مي توانيد قبل از هر گونه اقدامي براي كنكور دكتري، از طريق رزرو وقت مشاوره تلفني از مشاوران ما راهنمايي درافت كنيد تا بتوانيد با آگاهي كامل تصميم مهمي براي زندگي خود بگيريد. همچنين بعضي از دانشگاه هاي كشور مانند آزاد اسلامي دانشجويان را با شرايطي خاص بدون كنكور دكترا مي پذيرند. علاقمندان ابتدا بايد شرايط لازم را دارا باشند و سپس ثبت نام دكتراي تخصصي بدون كنكور را انجام دهند.

 

 

منبع: برنامه ريزي ازمون دكتري حسابداري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۵۸:۲۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان برگزاري آزمون استخدامي دبيري و هنرآموزي آموزش و پرورش

زمان برگزاري آزمون استخدامي دبيري و هنرآموزي در تاريخ 1403/02/28 مي باشد و شركت كنندگان براي اينكه مجوز ورود به جلسه آزمون را داشته باشند، بايستي 3 الي 5 روز قبل از تاريخ برگزاري آزمون، اقدام به دريافت كارت ورود به جلسه آزمون دبيري و هنرآموزي نمايند. شايان ذكر است كه بر تمام داوطلبان ضروري است، مشخصات كارت آزمون خود را مشاهده و بررسي كنند تا مندرجات كارت، صحيح باشد. 

همراهان محترم مركز مشاوره تحصيلي مشاوران برتر، شما مي توانيد اطلاعات بيشتري را در خصوص آزمون هاي استخدامي در مشاوره آزمون هاي استخدامي از كارشناسان مشاوران برتر دريافت نماييد. با رزرو مشاوره تلفني، كارشناسان در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پاسخگوي سوالاتتان خواهند بود. عضويت در شبكه هاي اجتماعي مشاوران برتر به شما در دريافت خبرهاي جديد تحصيلي، كمك مي رساند.

 

 

منبع: زمان برگزاري آزمون استخدامي دبيري و هنرآموزي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۲:۰۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سايت ثبت نام كنكور دكتري

كنكور دكتراي تخصصي از جمله آزمون هاي مهم و دشواري محسوب مي شود كه هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار مي گردد. علاقمندان براي ورود به تحصيلات تكميلي بايستي ابتدا مقطع كارشناسي و ارشد خود را نيز گذرانده باشند و در صورت داشتن شرايط لازم نسبت به ثبت نام آزمون دكتري اقدام نمايند. ورود به دانشگاه هاي كشور در مقطع دكترا نيازمند عبور از دو مرحله آزمون كتبي و مصاحبه دكتري مي باشد. داوطلبان ابتدا بايد با مراجعه به سايت ثبت نام كنكور دكتري و بارگزاري مدارك، اقدامات لازم را جهت شركت در آزمون دكترا به عمل آورند.

فرآيند نام نويسي آزمون دكتري در سايت سنجش و آموزش كشور انجام مي شود.
سايت ثبت نام كنكور دكتري 1403
همانطور كه در ابتداي مقاله اشاره شد، قبولي در آزمون دكتراي تخصصي نيازمند به موفقيت و عبور از دو مرحله آزمون كتبي و مصاحبه علمي و عملي مي باشد. افراد مي توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام كنكور دكترا از تمامي مراحل نام نويسي و شركت در آزمون از جمله مدارك، شرايط، نحوه و سايت ثبت نام مطلع شوند. مراحل نام نويسي آزمون دكتري در سايت سنجش و آموزش كشور به نشاني sanjesh.org صورت مي پذيرد. متقاضيان مي بايست با آماده كرذن اطلاعات و مدارك لازم در زمان ثبت نام كنكور دكتري به سايت سنجش مراجعه نمايند.

 

 

 

منبع: سايت ثبت نام كنكور دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۵۱:۲۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

نحوه ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد

هر ساله داوطلبان زيادي براي قبولي در مقطع ارشد و ورود به دانشگاه هاي سراسر كشور با يكديگر به رقابت مي پردازند. علاقمندان بايد ابتدا واجد شرايط ثبت نام كنكور ارشد باشند و پس از آماده كردن مدارك لازم، اقدام به نام نويسي نمايند. در مقاله ذيل ما به نحوه ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد پرداخته ايم. با توجه به مراحل زير مي توانيد گام به گام ثبت نام خود را انجام دهيد و دچار هيچ گونه مانع و مشكلي در فرآيند نام نويسي نشويد. همچنين مي توانيد در فرصت زماني ثبت نام و تمديد مهلت ثبت نام آزمون ارشد، نسبت به ويرايش اطلاعات خود اقدام نماييد.

وارد سايت سنجش و آموزش كشور به نشاني sanjesh.org شويد.
گزينه كارشناسي ارشد را انتخاب نماييد.
بر روي لينك فعال ″ثبت نام و شركت در آزمون مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1403″ كليك نماييد.
لينك ثبت نام را مجدد انتخاب كنيد.
بر روي لينك فعال ″ثبت نام جديد″ كليك نماييد.
سپس بر روي گزينه ″لينك خريد كارت اعتباري″ بفشاريد.
″لينك سريال ثبت نام كارشناسي ارشد 1403″ را انتخاب نماييد.
مشخصات خواسته شده را وارد كنيد و بر روي دكمه ″تاييد و ادامه″ بفشاريد.
در صورت صحت اطلاعات گزينه ″ادامه روند پرداخت″ را انتخاب كنيد.
در اين مرحله اطلاعات كارت بانكي داراي رمز دوم را وارد نماييد و بر روي گزينه پرداخت كليك كنيد.
اكنون سريال ثبت نام خريداري شده را مشاهده مي كنيد.
به صفحه اصلي ثبت نام بازگرديد و با وارد كردن اطلاعات خواسته شده بر روي گزينه ″ورود به سيستم″ كليك نماييد.
در اين مرحله مي بايست عكس خود را بارگذاري كنيد.
سپس بر روي دكمه ″تاييد و ادامه و گام بعدي ثبت نام″ بفشاريد.
در مرحله بعد فرم ثبت نام را با اطلاعات و مشخصات خود تكميل نماييد.
در پايان ثبت نام، شماره پرونده و كد پيگيري را از سامانه دريافت كنيد.

 

 

منبع: نحوه ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۲۵:۴۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

ثبت نام كنكور تجربي ارديبهشت ماه

ثبت نام كنكور تجربي ارديبهشت ماه 1403
اولين قدم براي ورود به دانشگاه، ثبت نام در آزمون مي باشد. نام نويسي كنكور تجربي ارديبهشت ماه يكي از فرآيند هايي مي باشد كه ممكن است داوطلبان در آن دچار مشكل و دشواري شوند. ثبت نام آزمون تجربي ارديبهشت از طريق سامانه سنجش آموزش كشور انجام مي شود. ثبت نام كنكور سراسري به صورت اينترنتي انجام مي پذيرد و داوطلبان بايستي اشراف كامل بر اين سامانه را دارا باشند.

متقاضيان بايستي در وهله نخست اقدام به دريافت دفترچه كنند و مفاد و ضوابط دفترچه را مطالعه كرده و در نهايت در صورت واجد شرايط بودن، اقدام به ثبت نام كنند. موسسه مشاوران برتر مي تواند به نام نويسي كنكور تجربي نيمسال اول شما را به دقت انجام داده و جاي هيچ گونه نگراني و استرسي براي شما باقي نمي گذارد.

 

 

منبع: ثبت نام كنكور رشته تجربي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۱:۰۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

نحوه قبولي آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش

نحوه قبولي آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1403
همانطور كه پيش تر ذكر شد در حال حاضر گزينش استخدامي جزو آزمون هاي پرمخاطب مي باشد كه داوطلبان با هدف جذب و استخدام شدن در آن شركت مي كنند. معمولا آزمون استخدامي آموزش و پرورش به صورت ساليانه برگزار مي گردد. علاقمندان براي ثبت نام و شركت در آزمون بايستي در ابتدا از رشته هاي آزمون استخدامي آموزش و پرورش مطلع شوند و در صورتي كه رشته تحصيلي آن ها جزو ليست رشته هاي مورد نياز آموزش و پرورش بود، در اين آزمون ثبت نام و شركت نمايند. 

در سال هاي قبل رشته هاي آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي محدود به برخي رشته ها همانند روانشناسي، آموزگار ابتدايي و علوم تربيتي بود اما در حال حاضر ليست رشته هاي مجاز به شركت در اين آزمون نيز متفاوت شده است. در واقع مي توان اينگونه ابراز نمود كه در حال حاضر تعداد داوطلبان بيشتري شانس براي ثبت نام و قبولي در ازمون استخدام اموزگار ابتدايي دارند.

 

 

منبع: نحوه قبولي استخدامي آموزگار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۷:۰۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

نحوه قبولي آزمون استخدامي تامين اجتماعي

آسان ترين روش قبولي آزمون استخدامي تامين اجتماعي 1403
ازمون استخدام تأمين اجتماعي ساليانه يك مرتبه براي استخدام آن دسته از داوطلباني كه علاقمند به اشتغال به كار در اين سازمان مي باشند، برگزار مي شود. به طور معمول همزمان با آغاز زمان ثبت نام آزمون تامين اجتماعي، سوالات متعددي درخصوص نحوه قبول شدن و استخدام شدن در تامين اجتماعي از سوي مخاطبان مشاوران برتر مطرح مي گردد. واضح است كه براي قبولي در هر آزموني بايستي منابعي كه در آزمون كتبي از آن ها سوال مي آيد را مطالعه كنيد.

زيرا آزمون كتبي، اولين مرحله اي است كه برگزار مي شود و چنانچه در اين آزمون ثبت نام كرده باشيد، براي قبولي در آزمون مرحله اول (كتبي)، لازم است مشاوره صحيح دريافت كنيد، برنامه ريزي شخصي سازي شده داشته باشيد و همچنين با منابع مناسب شروع به مطالعه دروس نماييد. ن قبول شويد به مراحل بعدي راه خواهيد يافت.

 

منبع: نحوه قبولي آزمون استخدامي تامين اجتماعي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۲۵:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)