مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

نتیجه نهایی کنکور سراسری

پس از ثبت نام کنکور سراسری و آزاد نوبت به برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتیجه اولیه آزمون و آگاهی داوطلبان از وضعیت علمی و تراز و رتبه خود، در صورت مجاز شدن به انتخاب هر یک از دوره های سراسری و آزاد، دست به انتخاب رشته می زنند و نهایتا در انتظار نتیجه نهایی کنکور خود و یا نتیجه انتخاب رشته می مانند. شما دوستان پس از مطالعه مقاله در صورت بروز هر نوع سوال در ارتباط با نتیجه نهایی کنکور با ثبت درخواست مشاوره تلفنی تحصیلی می توانید با مشاوران و کارشناسان مشاوران برتر در ارتباط باشید.

داوطلبان کنکور سراسری پس از انتخاب رشته و دانشگاه های مورد علاقه و ثبت آن ها، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج نهایی آزمون خود می باشند تا به صورت کلی مسیر تحصیلی آنها مشخص گردد. اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری و آزاد در تاریخ 1401/06/28 منتشر گردید. همگی شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوران برتر از آخرین اخبار تحصیلی مرتبط، مطلع شوید.

داوطلبان ورود به دانشگاه های سراسری می بایست نتیجه آزمون خود را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org دریافت نمایند. همچنین متقاضیان دانشگاه آزاد نیز می توانند از طریق سایت سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، به نشانی Azmoon.org، از نتیجه ی نهایی انتخاب رشته خود مطلع گردند.

 

منبع: نتیجه نهایی کنکور سراسری


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۰:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)