مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی

با توجه به اهمیت و کاربرد رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی در صنایع غذایی کشور، بازار کار مناسبی را برای علاقمندان به خود فراهم کرده است. فارغ التحصیلان در این رشته می توانند در حوزه های مختلفی از جمله کارشناس در صنایع غذایی مربوط به شیر و فرآورده های لبنی، فرآورده های گوشتی، سردخانه های مواد غذایی و... فعالت کنند. همچنین می توانند در زمینه های خدماتی، آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای به فعالیت بپردازند. به طور کلی علاقمندان به این حوزه از علم، با افزایش مهارت و پشتکار خود می توانند آینده کاری مناسبی را برای خود رقم بزنند. 

کنکور ارشد به دوصورت پیوسته و ناپیوسته برگزار می گردد. در کنکور ارشد ناپیوسته افراد بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی خود در کنکور ارشد شرکت می کنند و پس از قبولی به مدت دو سال در دانشگاه ها به تحصیل می پردازند. کنکور ارشد پیوسته به این صورت می باشد که داوطلبان بعد از اتمام دوره دوم متوسطه خود در کنکور ارشد نیز شرکت می نمایند و به مدت شش سال بدون وقفه در دانشگاه ها به تحصیل می پردازند. با توجه به این موضوع که گرایش های رشته های مختلف در مقطع ارشد نسبتا زیاد است، داوطلبان شانس قبولی بالاتری دارند. برای آگاهی بیشتر از نحوه، چگونگی، دروس و... آزمون ارشد می توانید از طریق رزرو مشاوره تلفنی از مشاوران ما در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

شرکت کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی بایستی برای قبولی و تحقق اهداف خود، از برنامه ریزی درست و اصولی برای مطالعه دروس استفاده کنند. اگر که قصد شرکت در کنکور ارشد را دارید و نمی دانید که چگونه و از کجا باید شروع کنید، مشاوران تیم مشاوران برتر می توانند با یک برنامه درست و هدفمند شما را یاری دهند. شما عزیزان می توانید از طریق رزرو برنامه ریزی درسی از تیم ما یک مشاور و پشتیبان تحصیلی داشته باشید. همچنین می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی ما در (کانال تلگرام، کانال ایتا و پیج اینستاگرام) از خبرهای جدید در رابطه با ثبت نامی ها و... مطللع شوید.

 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۵:۱۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)