مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 1400

از بخش های مهم آزمون کارشناسی ارشد، انتخاب رشته این آزمون می باشد و متقاضیان پس از اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99، بایستی انتخاب رشته انجام دهند. البته امکان انجام دادن فرآیند انتخاب رشته، بسته به عملکرد شما در آزمون می باشد و در صورتی که عنوان "مجاز به انتخاب رشته" را در کارنامه خود مشاهده نمایید، امکان انتخاب رشته برایتان فراهم خواهم بود. برخی از داوطلبان به دلایل گوناگون در انتخاب رشته خود صحیح عمل نمی کنند و نیاز به ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد پیدا می کنند که سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه آزاد اسلامی اجازه ویرایش انتخاب رشته را به داوطلبان می دهند.

دانلود و مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد می تواند در حد قابل توجهی از به وجود آمدن اشتباهات احتمالی در انتخاب رشته، جلوگیری نماید.
ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد 1400
اگر متقاضی آزمون کارشناسی ارشد می باشید، توصیه می کنیم از مطالعه مقاله راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد غافل نشوید و در صورتی که بنا بع هر دلیلی نیاز به ویرایش اطلاعات، حذف و یا جا به جایی کد رشته محل های مندرج در فرآیند انتخاب رشته خود دارید بایستی به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی Sanjesh.org  و یا سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی الکترونیکی Azmoon.org مراجعه داشته باشید.

 

منبع: تغییر انتخاب رشته کارشناسی ارشد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۴:۴۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)