مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

نمونه کارنامه های قبولی دکتری فنی و مهندسی 1400

افراد متقاضی تحصیل در رشته های فنی و مهندسی مقطع دکترای تخصصی برای شرکت در آزمون بایستی ثبت نام دکتری سراسری و آزاد را به انجام برسانند. پس از کسب قبولی در اعلام نتایج کنکور دکتری بایستی با مشاهده و مقایسه نمونه کارنامه های قبولی دکتری فنی و مهندسی و مطلع شدن از راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری دست به انتخاب رشته بزنند و در صورت قبولی در مرحله دوم آزمون دکترا نیز وارد مقطع مذبور خواهند شد.

مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد در مسیر انتخاب رشته، پاسخگوی بسیاری از سوالات و ابهامات داوطلبان است.
نمونه کارنامه های قبولی دکتری فنی و مهندسی 1400
گروه آزمایشی فنی و مهندسی در آزمون دکتری دارای متقاضیان زیادی می باشد. همچنین رشته ها و دانشگاه های ارائه شده در این مقطع نیز به نسبت برخی گروه های آزمایشی بیشتر است. در این مقاله نمونه کارنامه های پذیرفته شده از رشته های (مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی نقشه برداری، مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی معدن، مهندسی محیط زیست، مهندسی پلیمر، مهندسی صنایع، مهندسی نفت، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی متالورژی و مواد، مهندسی شیمی، فناوری نانو، مهندسی هسته ای، مهندسی نساجی، سیستم های انرژی) در مقطع دکتری تخصصی را بررسی خواهیم نمود.

 

 

منبع: تراز و رتبه قبولی دکتری فنی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۵:۵۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)