مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

برنامه ریزی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

کنکور فنی و حرفه ای یک بار در سال برگزار می شود که داوطلبان رشته های فنی می توانند ثبت نام اینترنتی این آزمون را انجام دهند. شایان ذکر است که ثبت نام لیست رشته های با آزمون و بدون آزمون فنی همزمان با یکدیگر انجام می شود و به عبارتی دیگر برخی از رشته های فنی دارای آزمون ورودی می باشند و بنابراین صرفا همین رشته ها نیاز به برنامه ریزی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای خواهند داشت.

هر ساله لیست رشته های با آزمون فنی در دفترچه کنکور فنی و حرفه ای درج می گردد.

برنامه ریزی کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401
ثبت نام باکنکور و بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای یک مرتبه در سال صورت می گیرد و داوطلبان بنابر رشته ای که قصد شرکت داشته باشند، با یکی از دو روش (شرکت در کنکور و بدون کنکور) بایستی ثبت نام مرحله اول (ثبت نام الکترونیکی) را به انجام برسانند. 

آن دسته از داوطلبانی که رشته آن ها جزو رشته های با آزمون باشد، بایستی برنامه ریزی درسی کنکور فنی را انجام دهند و با به کار گرفتن منابع مناسب کنکور فنی شروع به مطالعه دروس نمایند. همانطور که می دانید داشتن برنامه ای مناسب با شرایط اختصاصی هر داوطلب می تواند مسیر رسیدن به رتبه قبولی را آسان تر کند.

موسسه مشاوران برتر دارای بهترین مشاوران کنکور فنی می باشد و شما عزیزان می توانید برنامه ریزی درسی (روزانه، هفتگی و ماهانه) متناسب با شرایط خود را از کارشناسان مشاوران برتر به همراه پشتیبان تحصیلی دریافت کنید. 

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور فنی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۶:۳۶ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)