مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه هاي سراسري و آزاد

مرحله انتخاب رشته بسيار مهم مي باشد و متقاضياني كه عدم آگاهي در اين باره داشته باشند و بدون تحقيق دست به انتخاب رشته بزنند، نتيجه قابل قبولي دريافت نخواهند كرد. چه بسا بسيارند داوطلباني كه بدون اطلاع از اصول انتخاب رشته دست به انتخاب مي زنند و در زمان اعلام نتايج نهايي كارشناسي ارشد، نتيجه "مردود" مشاهده مي كنند.

به متقاضيان انتخاب رشته مقطع كارشناسي ارشد توصيه مي كنيم در صورت عدم آگاهي از اين فرآيند بسيار حساس، به مطالعه درخصوص راهنماي جامع انتخاب رشته كارشناسي ارشد و مطالعه دفترچه بپردازند و سپس انتخاب رشته خود را به مرحله عمل، نزديك نمايند.

علاوه بر مقاله حاضر، شما داوطلبان آزمون كارشناسي ارشد مي توانيد نسخه pdf دفترچه را از درگاه سازمان سنجش آموزش كشور با ورود به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و مركز سنجش، پذيرش و امور فارغ التحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي با ورود به سايت دانشگاه آزاد اسلامي دريافت نماييد.

كارشناسان مشاوران برتر با تجربه چندين ساله خود در فرآيند انتخاب رشته، آماده انجام تمام مراحل انتخاب رشته داوطلبان مي باشند. شما عزيزان مي توانيد از طريق رزرو مشاوره تلفني تحصيلي، پاسخ تمام سوالات خود را در گفت و گوي تلفني با مشاوران برتر دريافت نماييد. پيشنهاد مي كنيم براي دريافت خبرهاي مهم عضو كانال تلگرام مشاوره تحصيلي مشاوران برتر و پيج اينستاگرام مشاوره تحصيلي مشاوران برتر گرديد.

 

 

 

منبع: دفترچه انتخاب رشته كارشناسي ارشد دانشگاه هاي سراسري و آزاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۹:۲۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته انساني

امتحانات نهايي رشته علوم انساني نيز همچون رشته هاي علوم تجربي و رياضي و فيزيك از اواخر ارديبهشت ماه آغاز شده است و دانش آموزان با توجه به برنامه امتحانات نهايي خرداد، برنامه امتحانات نهايي شهريور، برنامه امتحانات نهايي دي بايستي در جلسه امتحانات حضور به عمل آورند. به دليل اهميت بالاي امتحان نهايي اين مقاله با موضوع سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته انساني به تحرير درآمده است و شما عزيزان به محض اتمام آزمون خود با مراجعه به مقاله حاضر، مي توانيد علاوه بر سوالات، پاسخنامه هر درس را دريافت كنيد

 

 

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته انساني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۴:۴۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته تجربي

سوالات درس هاي عمومي رشته تجربي و رشته رياضي و فيزيك مشترك با يكديگر مي باشد و در يك روز برگزار مي گردد و به زباي ديگر دانش آموزان رشته رياضي و فيزيك زماني كه به سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته رياضي مراجعه مي كنند، در درس هاي عمومي، سوالات و پاسخ نامه اي مشترك با رشته علوم تجربي مشاهده مي كنند. همچنين برنامه امتحانات نهايي خرداد، برنامه امتحانات نهايي شهريور، برنامه امتحانات نهايي دي نيز در درس هاي نامبرده مشترك مي باشد.
چنانچه سوالي برايتان پيش آمد، با مراجعه به بخش ديدگاه ها مي توانيد سوال خود را ثبت نماييد و پاسخ كارشناسان مشاوران برتر را دريافت كنيد. (براي دانلود سوالات امتحان نهايي، بر روي لينك دريافت سوال زير دانلود نماييد).

 

 

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته تجربي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۲۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته رياضي

قبولي در امتحانات نهايي براي دانش آموزان و به خصوص آن دسته از داوطلباني كه ثبت نام كنكور سراسري و آزاد را انجام داده اند، بسيار موضوع مهمي است زيرا در صورت عدم پذيرش امكان ورود به دانشگاه را نخواهند داشت. به همين دليل ما به معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري پرداخته ايم تا از راهنمايي كارشناسان مشاوران برتر ، نهايت استفاده را ببريد.

قطعا شما عزيزان از اهميت موضوع آگاه هستيد و به همين دليل درخواست هاي بسياري براي بارگذاري سوالات امتحان نهايي تمام درس هاي رشته رياضي به همراه پاسخنامه از مركز مشاوران برتر داشته ايد. درخواست شما را به ديده چشم مي گذاريم و سوالات تمام درس هاي نهايي را به محض انتشار براي شما در اين مقاله بارگذاري مي كنيم.

 

 

 

منبع: سوالات و پاسخ امتحان نهايي رشته رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۰:۲۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه امتحانات نهايي خرداد

با نزديك شدن به زمان برگزاري امتحانات نهايي، دانش آموزان پايه نهم (دوره اول متوسطه) و دوازدهم (دوره دوم متوسطه)، بايستي برنامه ريزي دقيقي براي مطالعه خود انجام دهند تا در فرصت هاي مطالعاتي در نظر گرفته شده از سوي وزارت آموزش و پرورش، به تسلط بر دروس امتحاني خود، برسند. شايان ذكر است امتحان نهايي دانش آموزان پايه دوازدهم راس ساعت 10 صبح برگزار مي گردد.

همانطور كه مي دانيد، امتحانات نهايي پايه نهم نيز در سال هاي گذشته به صورت كشوري برگزار مي شد اما در سال جاري به دليل مواجهه با ويروس كرونا، امتحانات نهايي پايه نهم به صورت استاني برگزار مي شود. به عبارت ديگر بايد بگوييم برنامه امتحان نهايي پايه نهم هر استان در سال جاري به مسئولين همان استان واگذار شده است.

برنامه امتحان نهايي دوره متوسطه دوم (پايه دوازدهم) را در جداول زير گردآوري نموديم. پيشنهاد مي كنيم روز، تاريخ دقيق و ساعت برگزاري آزمون را يادداشت نماييد و سپس به برنامه ريزي دقيق مطالعاتي بپردازيد.

 

 

 

منبع: برنامه امتحانات نهايي خرداد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

هدايت تحصيلي پايه نهم

داوطلبان براي انتخاب رشته نهم به دهم لازم است مراحل هدايت تحصيلي را طي كنند. در ابتدا پاسخ سوال پر تكرار هدايت تحصيلي چيست؟ را خواهيم داد. هدايت تحصيلي فرآيندي است كه توسط وزارت آموزش و پرورش طراحي گرديده و توسط هر مدرسه و با ورود به سامانه هدايت تحصيلي و يا ورود به سامانه همگام مدارس انجام مي شود.

در فرآيند هدايت تحصيلي به برگزاري آزمون هاي مشاوره اي، نظرسنجي از دبيران، والدين و مشاوران، كشف استعداد و علايق دانش آموزان پرداخته مي شود و هر دانش آموز با توجه به آيتم هاي نامبرده، به انتخاب شاخه، گروه و رشته تحصيلي مي پردازد. با همين مقدمه و توضيح كوتاه مي توان به ميزان تاثير هدايت تحصيلي پي برد، پس تا انتهاي اين مقاله را به صورت كامل مطالعه نماييد و سوالات خود را در بخش ديدگاه ها درج كنيد تا كارشناسان مركز مشاوره تحصيلي و خانواده تلفني مشاوران برتر به آن پاسخ بدهند.

 

 

منبع: هدايت تحصيلي پايه نهم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۵۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور رياضي

كنكور سراسري شامل رشته هاي نظري (رياضي و فني، ادبيات علوم انساني، علوم تجربي) و رشته هاي شناور (هنر و زبان) مي باشد و شما عزيزان براي رقابت با ساير شركت كنندگان بايستي وارد ميدان شويد. با مشاهده نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور رياضي و پيدا كردن چشم انداز نسبي از تراز و رتبه مورد نياز براي ورود به رشته مدنظر، عملكرد بهتري در سال كنكور خواهيد داشت.

آگاهي از راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور سراسري و مشاهده آخرين تراز و رتبه قبولي رشته دلخواه، در نتيجه آزمون سراسري تاثير فوق العاده اي خواهد گذاشت.

 

 

منبع: نمونه كارنامه هاي قبولي كنكور رياضي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۹:۰۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

معرفي بهترين مشاوران آزمون تيزهوشان

آزمون تيزهوشان پايه هاي ششم به هفتم و نهم به دهم در سال يك بار برگزار شده و در سال هاي مختلف شاهد تغييراتي در نحوه برگزاري و طراحي سوالات آزمون سمپاد بوده ايم و به همين دليل حضور مشاوري خبره در اين عرصه بيش از پيش احساس گرديد. بر آن شديم تا در اين مقاله به معرفي بهترين مشاوران آزمون تيزهوشان بپردازيم تا گامي در زمينه موفقيت شما عزيزان شركت كننده اين آزمون برداريم. داوطلبان پس از ثبت نام مدارس تيزهوشان نهم به دهم و ثبت نام مدارس تيزهوشان ششم به هفتم مي توانند در همكاري كمتر از 3 ماهه با كارشناسان مشاوران برتر به موفقيت در آزمون تيزهوشان دست يابند!!!

 

 

 

منبع: معرفي بهترين مشاوران آزمون تيزهوشان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۹:۵۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

معرفي رشته هاي تحصيلي پايه نهم به دهم

در زمان انتخاب رشته اين سوالات و نمونه هاي مشابه، بسيار زياد از كارشناسان مشاوران برتر پرسيده مي شود و حائز اهميت است كه بگوييم مولفه هايي مثل (علاقه، استعداد، مهارت، آزمون هاي مشاوره اي، هدايت تحصيلي، سوابق تحصيلي، نظر والدين، مشاوران و معلمان) در انجام دادن انتخاب رشته نهم به دهم به صورت صحيح و اصولي موثر است.

آزمون هاي مشاوره اي كمك شاياني در كشف استعداد و توانايي هاي دانش آموزان ايفا مي كند و با شركت در اين آزمون ها مي توانند به شناخت نسبي از استعداد خود برسند. همچنين طي كردن فرآيند هدايت تحصيلي از طريق ورود به سامانه همگام مدارس و دريافت نتيجه آن نيز به شما براي انجام انتخاب رشته كمك بارزي خواهد نمود.

 

 

منبع: معرفي رشته هاي تحصيلي پايه نهم به دهم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۰:۴۶ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك صادرات

جذب افراد متخصص و توانمند هدف هر سازماني است كه بانك صادرات نيز از اين قائده مستثني نيست و هرساله اقدام به جذب افراد متخصص در سمت هاي مورد نياز خود مي كند. در اين راستا داوطلبان شركت در آزمون استخدامي بانك صادرات مي توانند بعد از انتشار اطلاعيه زمان ثبت نام اين سازمان اقدام به ثبت نام اينترنتي كنند. بانك صادرات از مهم ترين بانك هاي ايران است كه هر سال و وابسته به نياز خود اقدام به جذب نيروي انساني مي كند و علاقه مندان به شركت در آزمون استخدامي اين بانك بعد از اطمينان از اينكه تمامي شرايط استخدام را دارا هستند مي توانند اقدام به ثبت نام كنند. زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك صادرات در سال هاي مختلف متغير بوده است و در اين مقاله به تاريخ ثبت نام خواهيم پرداخت.

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانك صادرات 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۵:۳۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)