مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

برنامه ريزي كنكور دكتري

همانطور كه در ابتداي مقاله ذكر شد، داوطلباني كه داراي شرايط ثبت نام كنكور دكتري باشند، مي توانند در اين آزمون شركت كنند. اما بايد بدانيد كه قبولي در كنكور دكتري، نياز به تلاش بسيار و برنامه ريزي درسي درست دارد. به طور كلي بايستي براي قبولي در اين آزمون چالش برانگيز داراي پشتكار و اراده، منابع درسي مناسب، برنامه ريزي درسي اصولي و... باشيد. در واقع توجه به همين نكات است كه فرد را در بين رقبا متمايز مي كند.

آزمون دكتراي تخصصي يكي از سخت ترين آزمون هايي مي باشد كه در كشور برگزار مي گردد و افراد بايد با تلاش و مطالعه دقيق دروس در جلسه كنكور دكترا شركت كنند. برنامه ريزي درسي در واقع به فرد هدف و انگيزه مي دهد. بدون داشتن برنامه، هيچ كاري اصولي و دقيق پيش نمي رود. از اين رو پيشنهاد مي شود كه براي قبولي در اين آزمون و داشتن آينده اي بهتر، از برنامه ريزي درسي و مشاوران با تجربه پيروي كنيد تا بتوانيد به نتيجه دلخواه خود دست يابيد.

شايد اين سوال برايتان پيش بيايد كه برنامه ريزي داراي چه مزايايي است و چه اهميتي دارد؟ در پاسخ به سوالات بايد بگوييم كه برنامه ريزي باعث تقويت اراده و انگيزه فرد مي شود. ان كه مسير معيني را براي خود طرح كنيد و طبق آن جلو برويد، مي تواند شما را چندين گام به اهدافتان نزديك تر كند. برنامه ريزي براي كنكور دكتري نيز داراي مزايا و اهميت بسياري است كه در موارد زير به برخي از آن ها اشاره شده است:

برنامه ريزي باعث آرامش و تقويت انگيزه مي شود.
برنامه ريزي از پشيماني در آينده جلوگيري مي كند.
برنامه ريزي باعث افزايش كيفيت مطالعه مي شود.
با برنامه ريزي مي توانيد زمان را مديريت كنيد.
برنامه ريز باعث پيشرفت فرد مي شود.
و...

 

 

منبع: اصول و نحوه برنامه ريزي كنكور دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۳۹:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي آزمون استخدامي وزارت بهداشت

آزمون هاي استخدامي بسياري هر ساله توسط سازمان ها وارگان هاي مختلف برگزار مي گردد. اين سازمان ها ابتدا با انتشار اطلاعيه اي داوطلبان را آگاه مي كنند كه اين آزمون برگزار مي شود. سپس با انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام متقاضيان مي توانند از تمامي مراحل و شرايط شركت در آزمون اطلاع يابند. پس از مطالعه دفترچه راهنما، اقدام به نام نويسي آزمون استحدامي مي كنند. وزارت بهداشت نيز از اين امر مستثني نيست و براي جذب نيروي انساني مورد نياز خود اقدام به برگزاري آزمون استخدامي مي كند. اما شايد اين سوال برايتان پيش بيايد كه چگونه مي توانم در اين آزمون چالش برانگيز و داراي رقابت بالا، پيروز شوم؟

در پاسخ به اين سوال بايد گفت كه اولين گام براي قبولي در آزمون استخدامي علوم پزشكي، داشتن برنامه ريزي درسي اصولي و هدفمند است. پيروي از يك برنامه ريزي درست و مشاور با تجربه مي تواند شما را چندين گام به اهدافتان نزديك تر كند. برنامه ريزي آزمون استخدامي وزارت بهداشت ملزم به رعايت اصول و قواعدي است كه بدون رعايت آن ها، تاثير بسياري بر نظم و كيفيت مطالعه نخواهد گذاشت.

براي طراحي يك برنامه ريزي درسي ابتدا بايد با اصول و نحوه آن آشنا باشيد. به طور مثال لازم است كه از اصول تست زني، مطالعه، مرور و... اطلاع كافي داشته باشيد تا بتوانيد برنامه ريزي را به بهترين شكل جلو ببريد.  بهتر است كه ابتدا از برنامه كوتاه مدت استفاده كنيد تا بهتر نقاط قوت و ضعف خود را بشناسيد و در برنامه هاي بعد بتوانيد تمام ايرادهاي خود را اصلاح كنيد. انتخاب بهترين مشاور تحصيلي نيز يكي از عوامل مهم در برنامه ريزي و قبولي شما مي باشد.

نحوه برنامه ريزي آزمون استخدامي علوم پزشكي ملزم به رعايت نكاتي است. از جمله اين نكات مي توانيم به تهيه بهترين منابع درسي، برنامه ريزي شخصي سازي شده، توجه به تايم هاي مرور و جبراني، مشخص بودن ساعات مطالعه و تست زني و... اشاره كنيم. البته بايد اين را هم در نظر بگيريد كه برنامه ريزي اگر به دست مشاوري با تجربه انجام شود، مي تواند به بهترين شكل شما را به سمت اهدافتان سوق دهد و باعث افزايش كيفيت مطالعه و مديريت زمان شما نيز شود.

 

 

منبع: برنامه ريزي و پشتيباني خيلي خوب آزمون استخدامي وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۵:۳۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

مشاوره انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان

مشاوره تلفني و غيرحضوري انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان 1403
در جامعه امروز با توجه به مشغله هاي بسيار زياد افراد، مراجعه حضوري به مشاور مقداري دشوار است و فرد نمي تواند وقت زيادي را براي اين موضوع قرار دهد. اما امروزه با به وجود آمدن موسسه هاي مشاوره تحصيلي آنلاين و غيرحضوري، اين كار سبيار راحت تر شده است و افراد مي توانند با خيال راحت مشاوره غيرحضوري دريافت كنند. موسسه مشاوران بزتر نيز از همين موسسات است كه با همكاري مشاوران كارآزموده و مجرب آماده خدمت رساني به شما عزيزان در تمامي حوزه ها از جمله انتخاب رشته مي باشد.

شما عزيزان مي توانيد در زمان انتخاب رشته كنكور فرهنگيان،با كارشناسان ما در ارتباط باشيد و مشاوره دريافت كنيد. در واقع كمك گرفتن از يك مشاورر با تجربه مي تواند بهترين انتخاب ها را پيش روي شما قرار دهد و شانس قبولي شما بالاتر رود. اگر كه تا كنون اقدام به انتخاب رشته كنكور فرهنگيان نكرده ايد، پيشنهاد مي شود كه خودسرانه عمل نكنيد و با مشورت گرفتن از يك مشاور پيش برويد تا در نهايت به پشيماني نرسيد.

 

 

منبع: مشاوره انتخاب رشته تربيت معلم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۶:۳۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

دفترچه انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان

دفترچه انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان 1403
يكي از راه هاي ورود به رشته شغلي معلمي، علاوه بر شركت در آزمون هاي استخدامي آموزش و پرورش شركت در كنكور فرهنگيان است. شرايط ثبت نام كنكور دانشگاه فرهنگيان متفاوت از شرايط ثبت نام آزمون هاي استخدامي آموزش و پرورش مي باشد اما هر دو به جهت محبوبيت شغل معلمي از آزمون هاي پر متقاضي هر سال هستند. جهت اطلاع دقيق، از شرايط ورود به دانشگاه هاي تربيت معلم توصيه مي كنيم دفترچه راهنماي ثبت نام استخدامي آموزش و پرورش و دفترچه ثبت نام فرهنگيان را دانلود كرده و به دقت مطالعه كنيد.

 

 

منبع: دفترچه انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۱:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

بهترين مشاوران انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان

بهترين مشاوران انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان 1403
در سال جاري كنكور فرهنگيان در روز 6 و 7 ارديبهشت ماه 1403 و همراه با كنكور سراسري نوبت اول برگزار مي شود. زمان انتخاب رشته فرهنگيان نيز اواخر ارديبهشت ماه 1403 اعلام شده است. داوطلبان امسال بايد برخلاف سال هاي گذشته، پيش از انتشار كارنامه آزمون كتبي اقدام به ثبت كدرشته هاي انتخابي خود كرده و هيچ شانسي را از دست ندهند. اين موضوع ممكن است باعث جا ماندن تعداد زيادي از داوطلب ها از فرآيند انتخاب رشته شود، در نتيجه آگاهي از تمديد مهلت انتخاب رشته كنكور دانشگاه فرهنگيان اهميت بيشتري پيدا ميكند.

 

 

منبع: مشاور تضميني انتخاب رشته كنكور فرهنگيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۳۳:۲۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

مدارك ثبت نام آزمون استخدامي وزارت بهداشت

مدارك ثبت نام آزمون استخدامي وزارت بهداشت 1402
هر ساله آزمون هاي استخدامي با عناوين مختلف توسط سازمان سنجش و آموزش كشور و يا سازمان هاي ديگري از جمله مركز جهاد دانشگاهي برگزار مي گردد. آزمون استخدامي آموزش و پرورش، آزمون استخدامي بانك ها و آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي و... از جمله آزمون هاي استخدامي هستند كه متقاضيان بسياري دارند. همچنين آزمون استخدامي وزارت بهداشت نيز از جمله اين آزمون ها مي باشد كه دارندگان مدرك رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي مي توانند در آن شركت كنند. امسال تمام مراحل ثبت نام و گزينش آزمون استخدامي پزشكي، از طريق سامانه مركز آزمون جهاد دانشگاهي انجام مي پذيرد.

 

 

منبع: مدارك ثبت نام استخدامي وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۹:۰۳:۳۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور دكتري

گروه مشاوره تحصيلي مشاوران برتر انتخاب رشته كنكور دكتري كدام گروه هاي آزمايشي را انجام مي دهند؟
انتخاب رشته دكتري امري تخصصي است و نياز به مهارت، آشنايي با تراز و رتبه قبولي دكتري، شناخت دانشگاه ها، اطلاع از سهميه ها و... دارد و هر كارنامه نيازمند بررسي اوليه توسط كارشناسان است. قطعا مشورت با افراد بي تجربه مي تواند مشكلات عديده اي را براي داوطلبان به وجود آورد و از همين رو بهترين مشاوران انتخاب رشته دكتري در تيم مشاوران برتر آماده راهنمايي شما عزيزان در تمام رشته ها و مجموعه هاي تحصيلي مي باشند.

 

 

منبع: راهنماي انتخاب رشته دكتراي تخصصي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۹:۴۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان ثبت نام كنكور دكتري

آزمون دكتري به عنوان عالي مرتبه ترين آزمون علمي كشور مي باشد و شركت كنندگان اين آزمون بايستي دروس تخصصي سطح كارشناسي، كارشناسي ارشد و دروس عمومي شامل زبان انگليسي و استعداد تحصيلي را مطالعه نموده و در رشته ثبت نامي خود با ساير متقاضيان رقابت كنند.

معمولا پس از اعلام تاريخ ثبت نام كنكور دكتراي تخصصي توسط مجري برگزاري آزمون (سازمان سنجش آموزش كشور)، داوطلبان 3 الي 4 ماه فرصت دارند تا با مطالعه دروس، خود را براي شركت در آزمون دكترا آماده كنند و اين فرصت، زمان قابل توجهي مي باشد و شركت كنندگان مي توانند با برنامه ريزي درست و اصولي به كسب رتبه عالي در اين آزمون نائل آيند.

داوطلبين آزمون فوق الذكر لازم است مدارك ثبت نام خود را آماده نموده و در مهلت تعيين شده براي نام نويسي اينترنتي به سامانه سنجش مراجعه كنند و با بارگذاري عكس و وارد نمودن اطلاعات شخصي و مدارك تحصيلي، ثبت نام خود را نهايي كنند.

توجه داشته باشيد كه اطلاعات ثبت نامي شما بايستي كامل و صحيح باشد و مسئوليت كل فرآيند ثبت نام صرفا برعهده شخص متقاضي است. معمولا پس از اتمام فرصت معين ثبت نام، برخي از داوطلبان به دلايل گوناگون از نام نويسي اينترنتي جا مي مانند كه سازمان سنجش فرصت مجددي را براي اين دسته از عزيزان در نظر مي گيرد تا بتوانند نام نويسي خود را نهايي كنند.

 

 

منبع: زمان ثبت نام كنكور دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۴۴:۱۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

تمديد مهلت ثبت نام كنكور

آزمون سراسري يك ماراتن بزرگ علمي مي باشد كه براي سه گروه آزمايشي اصلي (انساني، تجربي و رياضي) و دو گروه آزمايشي شناور (هنر و زبان) برگزار مي شود. علاقمندان مي توانند در يك گروه آزمايشي اصلي و يك يا دو گروه آزمايشي شناور ثبت نام كنند. شايان ذكر است كه هر يك از متقاضيان شركت در كنكور مي توانند دو مرتبه در سال، شانس خود را در اين ماراتن علمي تجربه كنند.

در تمام آزمون هاي علمي كه در ايران برگزار مي شود، پس از اتمام زمان ثبت نام كنكور، فرصت مجددي براي نام نويسي ارائه مي شود و داوطلبان مي توانند به سامانه ثبت نام كه همان سايت سازمان سنجش مي باشد، مراجعه نمايند و مراحل تكميل فرم اينترنتي ثبت نام را به انجام برسانند.

تمديد مهلت ثبت نام كنكور ارديبهشت ماه 1403
اولين مهلت ثبت نام كنكور مربوط به كنكور نيمسال اول (كنكور ارديبهشت ماه) مي باشد. داوطلباني كه موفق به نام نويسي در زمان اصلي نشده باشند، مي بايست منتظر مهلت مجدد ثبت نام كنكور ارديبهشت بمانند. به محض اعلام اخبار تمديد فرصت ثبت نام در اين مقاله به اطلاع شما عزيزان خواهيم رسانيد.

 

 

منبع: تمديد مهلت ثبت نام آزمون سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۳۴:۵۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري علوم انساني

نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري علوم انساني 1402
به طور معمول رشته هاي زير مجموعه گروه آزمايشي علوم انساني، رشته هاي پرطرفداري مي باشند و علاقمندان بسياري دارند. گروه انساني در آزمون دكتري نيز همانند آزمون هاي سراسري و كارشناسي ارشد، پر رقابت مي باشد و شركت كنندگان آزمون ph.d تمايل دارند كه از رتبه قبولي كنكور دكتري در سال هاي قبل مطلع شوند. براي همين منظور در اين بخش برخي از نمونه كارنامه هايي كه در سال هاي قبل موفق به ورود به دانشگاه شده اند را برايتان بارگذاري نموده ايم زيرا داوطلبان با مشاهده نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري علوم انساني و مطالعه دفترچه انتخاب رشته دكتري دانشگاه هاي سراسري و آزاد مي توانند انتخاب رشته اي آگاهانه انجام دهند و البته شما مي توانيد در گفت و گوي تلفني با كارشناسان مشاوران برتر از شانس قبولي خود مطلع شويد.

 

 

منبع: نمونه كارنامه هاي قبولي دكتري علوم انساني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۸:۲۵:۳۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)