مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

منابع آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي

آگاهي پيدا كردن از مواد امتحاني و منابع جزو مهمترين مراحل موفقيت در هر آزموني محسوب مي شود. آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش نيز از اين قضيه مستثني نمي باشد. منابع آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش در دفترچه راهنماي ثبت نام اين آزمون درج مي شود. تيم نويسندگان مشاوران برتر در ادامه به معرفي منابع آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي مي پردازد. چنانچه شما متقاضيان گرامي نيز در اين باره دچار سردگمي شده ايد، تا انتهاي مقاله همراه ما بمانيد. 

منابع آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي و استثنائي شامل سه حيطه عمومي، اختصاصي و تخصصي مي باشد. 
منابع آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402
منابع آزمون استخدامي آموزش و پرورش تا قبل از سال 1401 شامل دو گروه عمومي و اختصاصي مي شد؛ اما در حال حاضر اين منابع به سه حيطه عمومي، اختصاصي و تخصصي افزايش پيدا كرده اند. هر چند منابع جديد آزمون استخدامي آموزگاري آموزش و پرورش تا حدي با منابع قبلي همپوشاني دارند؛ ولي در حيطه عمومي و اختصاصي به موارد جديدي نيز اشاره شده است كه آگاهي از آن ها الزامي مي باشد. 

تمام جزئيات آزمون هاي استخدامي آموزش و پرورش از طريق دفترچه راهنماي ثبت نام به اطلاع متقاضيان و علاقمندان به نام نويسي مي رسد. برخلاف سال هاي گذشته در دفترچه ثبت نام آزمون استخدام آموزگار ابتدايي تنها به عناوين دروس امتحاني اشاره نشده است. چنانچه دفترچه راهنماي ثبت نام را مطالعه نمائيد، در بخش منابع آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي، علاوه بر مواد آزمون، شاهد نام برخي كتب به همراه اطلاعات دقيق ناشر و نويسنده خواهيد بود. به طور معمول از اين تغيير در منابع آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي به عنوان يك تغيير مثبت ياد مي شود؛ چرا كه داوطلبان را تا حد زيادي راهنمايي مي كند و ايشان را در مسير دقيق تر مطالعاتي قرار مي دهد. 

 

 

 

منبع: كتاب هاي آزمون اموزگار ابتدائي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۳۱:۴۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

هزينه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي

شركت كنندگان بسياري براي ثبت نام در آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش اقدام به نام نويسي مي نمايند. داوطلبان در زمان نام نويسي بايستي ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي را مطالعه و در صورت داشتن شرايط و مدارك مورد نياز آزمون اقدام به نام نويسي كنند. دفترچه راهنماي آزمون اطلاعات بسياري را در زمينه آزمون به متقاضيان ارائه مي دهد از جمله اين مطالب، "هزينه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش" مي باشد كه در اين مقاله به شرح آن پرداخته ايم.

داوطلبان در زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزگار ابتدائي موظف به مطالعه دفترچه ثبت نام مي باشند.
هزينه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402
متقاضيان بسياري در هر سال اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش مي نمايند. در زمان نام نويسي اين آزمون دفترچه راهنماي آزمون نيز منتشر مي گردد و داوطلبان مي توانند با مطالعه دقيق آن اطلاعات بسياري در زمينه مدارك مورد نياز، شرايط عموميو اختصاصي آزمون پيش رو، مواد آزمون، هزينه نام نويسي و... را مطالعه كنند. داوطلبان در ابتداي ثبت نام بايستي به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور مراجعه نمايند و با انجام فرايند نام نويسي هزينه ثبت نام را پرداخت نماند.

 

 

 

منبع: هزينه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۷:۳۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سايت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي

آزمون استخدام آموزش و پرورش نيز از جمله آزمون هاي است كه هر ساله برگزار مي شود و داوطلبان بسياري براي شركت در اين آزمون خود را آماده مي سازند. آزمون استخدامي آموزش و پرورش در دو حيطه يعني آموزگار ابتدائي و دبيري و هنر آموزي اقدام به برگزاري اين آزمون ها مي نمايد و داوطلبان بسته به شرايط خود امكان نام نويسي در اين آزمون ها را خواهند داشت. در اين مقاله سايت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش را براي شما عزيزان شرح داده ايم.

براي ثبت نام در آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي داوطلب بايستي به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور مراجعه نمايد.
سايت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402
آزمون هاي بسياري در هر سال برگزار مي شوند، آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي از جمله اين آزمون ها است كه داوطلبان با رشته هاي مختلف در صدد شركت در اين آزمون مي باشند. براي ان منظور بايستي اخبار مرتبط با آزمون را دنبال نمايند تا در زمان اعلام سازمان مربوطه اقدام به نام نويسي در آزمون نمايند. داوطلبان در اين زمان موظف به مراجعه به سايت سازمان سنجش و آموزش كشور به نشاني Sanjesh.org مي باشد تا دفترچه نام نويسي خود را دانلود نمايند و در صورت مجاز بودن اقدام به ثبت نام كنند. مراحل ثبت نام آزمون، دريافت كارت ورود به جلسه، نتيجه آزمون و... در سايت سازمان سنجش اعلام مي شود و متقاضيان بايستي به صورت الكترونيكي و در زمان هاي اعلام شده اقدام به ثبت نام در آزمون نام برده نمايند. 

 

 

 

منبع: سايت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۹:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي

داوطلبان بسياري براي ثبت نام در آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش از ماه ها قبل خود را آماده مي كنند. از همين رو آگاهي داشتن از زمان برگزاري آزمون پيش رو و انجام فرآيند ثبت نام در زمان اعلامي از جمله مراحلي است كه هر داوطلب موظف به انجام آن مي باشد. متقاضيان بايستي از جدول زمانبندي اين آزمون مطلع باشند از اين رو در اين مقاله زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402 را براي شما همراهان شرح داده ايم.

داوطلبان در زمان نام نويسي آزمون بايستي دفترچه راهنماي آزمون را دانلود و مطالعه نمايند تا اطلاعات كامل در رابطه با جدول زمان بندي آزمون را كسب نمايند.
زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402
داوطلبان بايستي دفترچه ثبت نام آزمون را در زمان نام نويسي دانلود و مطالعه نمايند. مطالب نوشته شده در دفترچه ازمون حاوي اطلاعات بسياري در زمينه آزمون مي باشد (جدول زمانبندي، سهميه ها، مدارك مورد نياز آزمون، شرايط مورد نياز و...) از جمله مواردي هستند كه داوطلب نياز به آگاهي اين موارد دارد. متقاضيان بايستي دفترچه را به دقت مالعه كنند تا از زمان برگزاري ازمون استخدامي اموزگار ابتدائي آموزش و پرورش باخبر باشند. زمان برگزاري اين آزمون در چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغايت روز سه شنبه مورخ 1401/12/16 مي باشد كه داوطلبان مي توانند در اين زمان اقدام به نام نويسي نمايند. روز برگزاري ازمون استخدامي آموزگار ابتدايي در تاريخ 1402/02/08 مي باشد لذا داوطلبان در اين تاريخ موظف به حضور در محل آزمون مي باشند.

بر اساس اخرين اطلاعيه ها داوطلبان مي بايست پس از اعلام تاريخ ثبت نام و انتشار دفترچه آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي در بهمن ماه 1402 با مراجعه به سايت سنجش نام نويسي خود را انجام دهند. تاريخ برگزاري آزمون در 18 اسفند ماه 1402 اعلام شده است. متقاضيان داراي شرايط بايد خود را براي آزمون در موعد مقرر اماده كنند و منتظر نتايج اوليه بمانند.

تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي: اعلام نشده است.
تمديد مهلت دوم ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي: اعلام نشده است.
تمديد مهلت سوم ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي: اعلام نشده است.

 

 

 

منبع: زمان برگزاري آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۵:۴۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي

شركت و ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي آموزش و پرورش مي تواند، فرصت خوبي براي علاقمندان به كار در آموزش و پرورش باشد. اطلاع از تاريخ ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش براي متقاضيان اين آزمون بسيار حائز اهميت مي باشد تا در بازه زماني مشخص شده ثبت نام خود را انجام داده و اين فرصت طلايي را از دست ندهند. اين مژده را به شما عزيزان مي دهيم كه عموما مهلت مجددي تحت عنوان تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش تعيين مي شود تا جاماندگان از ثبت نام در اين آزمون نيز قادر به نام نويسي باشند. چنانچه اطلاع از جزئيات تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدام آموزگاري برايتان مهم است، ادامه مقاله حاضر را دنبال نمائيد. 

به طور معمول در بازه تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي امكان ويرايش اطلاعات ثبت نام نيز وجود دارد. 
آخرين اخبار تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402
اخبار ثبت نام در آزمون استخدامي آموزش و پرورش همواره براي تعداد زيادي از مردم اهميت بسزايي دارد. چرا كه اشتغال در يك ارگان دولتي مي تواند، مزاياي بسياري را براي ايشان به ارمغان خواهد داشت. از همين رو در بخش زير لينك مقاله آخرين و جديدترين اخبار آزمون هاي استخدامي را قرار مي دهيم كه با ورود به آن مي توانيد، از زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزگاري و همچنين تمديد مهلت آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي مطلع گرديد. 

 

 

 

 

منبع: تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۲:۴۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي

نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش در سال جاري تغيير كرده است؛ چرا كه در سال هاي اخير ثبت نام در آزمون استخدامي آموزگاري و دييري به طور همزمان صورت مي گرفت و داوطلبان مي بايست صرفا در يك آزمون تحت عنوان آزمون استخدامي آموزش و پرورش شركت مي كردند اما در سال 1401 آزمون استخدام آموزگار ابتدائي و استثنائي لينك مجزايي را در سامانه سنجش آموزش كشور به خود اختصاص داد. تيم نويسندگان مشاوران برتر جهت راهنمايي شما همراهان گرامي در اين مقاله به نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي مي پردازد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي آموزش و پرورش در دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي درج مي شود.
نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402
همانطور كه در ابتداي مقاله نيز اشاره كرديم، ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي به تازگي دستخوش مجموعه از تغييرات شده است. از همين رو در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي آموزش و پرورش، سوالات بسياري از سوي داوطلبان مطرح مي شود. در ادامه راهنماي تصويري نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي و استثنايي را به صورت گام به گام ذكر مي كنيم تا پس از وارد شدن به سامانه سنجش آموزش كشور، قادر به انجام صحيح روند نام نويسي خود باشيد. 

 

 

 

منبع: نحوه ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۹:۴۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي

با توجه به اهميت و كاربرد رشته بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي در صنايع غذايي كشور، بازار كار مناسبي را براي علاقمندان به خود فراهم كرده است. فارغ التحصيلان در اين رشته مي توانند در حوزه هاي مختلفي از جمله كارشناس در صنايع غذايي مربوط به شير و فرآورده هاي لبني، فرآورده هاي گوشتي، سردخانه هاي مواد غذايي و... فعالت كنند. همچنين مي توانند در زمينه هاي خدماتي، آموزشي، پژوهشي و مشاوره اي به فعاليت بپردازند. به طور كلي علاقمندان به اين حوزه از علم، با افزايش مهارت و پشتكار خود مي توانند آينده كاري مناسبي را براي خود رقم بزنند. 

كنكور ارشد به دوصورت پيوسته و ناپيوسته برگزار مي گردد. در كنكور ارشد ناپيوسته افراد بعد از اتمام تحصيلات كارشناسي خود در كنكور ارشد شركت مي كنند و پس از قبولي به مدت دو سال در دانشگاه ها به تحصيل مي پردازند. كنكور ارشد پيوسته به اين صورت مي باشد كه داوطلبان بعد از اتمام دوره دوم متوسطه خود در كنكور ارشد نيز شركت مي نمايند و به مدت شش سال بدون وقفه در دانشگاه ها به تحصيل مي پردازند. با توجه به اين موضوع كه گرايش هاي رشته هاي مختلف در مقطع ارشد نسبتا زياد است، داوطلبان شانس قبولي بالاتري دارند. براي آگاهي بيشتر از نحوه، چگونگي، دروس و... آزمون ارشد مي توانيد از طريق رزرو مشاوره تلفني از مشاوران ما در اين زمينه راهنمايي هاي لازم را دريافت نماييد.

شركت كنندگان در آزمون كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي بايستي براي قبولي و تحقق اهداف خود، از برنامه ريزي درست و اصولي براي مطالعه دروس استفاده كنند. اگر كه قصد شركت در كنكور ارشد را داريد و نمي دانيد كه چگونه و از كجا بايد شروع كنيد، مشاوران تيم مشاوران برتر مي توانند با يك برنامه درست و هدفمند شما را ياري دهند. شما عزيزان مي توانيد از طريق رزرو برنامه ريزي درسي از تيم ما يك مشاور و پشتيبان تحصيلي داشته باشيد. همچنين مي توانيد با عضويت در شبكه هاي اجتماعي ما در (كانال تلگرام، كانال ايتا و پيج اينستاگرام) از خبرهاي جديد در رابطه با ثبت نامي ها و... مطللع شويد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۶:۴۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي

با توجه به اهميت و كاربرد رشته بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي در صنايع غذايي كشور، بازار كار مناسبي را براي علاقمندان به خود فراهم كرده است. فارغ التحصيلان در اين رشته مي توانند در حوزه هاي مختلفي از جمله كارشناس در صنايع غذايي مربوط به شير و فرآورده هاي لبني، فرآورده هاي گوشتي، سردخانه هاي مواد غذايي و... فعالت كنند. همچنين مي توانند در زمينه هاي خدماتي، آموزشي، پژوهشي و مشاوره اي به فعاليت بپردازند. به طور كلي علاقمندان به اين حوزه از علم، با افزايش مهارت و پشتكار خود مي توانند آينده كاري مناسبي را براي خود رقم بزنند. 

كنكور ارشد به دوصورت پيوسته و ناپيوسته برگزار مي گردد. در كنكور ارشد ناپيوسته افراد بعد از اتمام تحصيلات كارشناسي خود در كنكور ارشد شركت مي كنند و پس از قبولي به مدت دو سال در دانشگاه ها به تحصيل مي پردازند. كنكور ارشد پيوسته به اين صورت مي باشد كه داوطلبان بعد از اتمام دوره دوم متوسطه خود در كنكور ارشد نيز شركت مي نمايند و به مدت شش سال بدون وقفه در دانشگاه ها به تحصيل مي پردازند. با توجه به اين موضوع كه گرايش هاي رشته هاي مختلف در مقطع ارشد نسبتا زياد است، داوطلبان شانس قبولي بالاتري دارند. براي آگاهي بيشتر از نحوه، چگونگي، دروس و... آزمون ارشد مي توانيد از طريق رزرو مشاوره تلفني از مشاوران ما در اين زمينه راهنمايي هاي لازم را دريافت نماييد.

شركت كنندگان در آزمون كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي بايستي براي قبولي و تحقق اهداف خود، از برنامه ريزي درست و اصولي براي مطالعه دروس استفاده كنند. اگر كه قصد شركت در كنكور ارشد را داريد و نمي دانيد كه چگونه و از كجا بايد شروع كنيد، مشاوران تيم مشاوران برتر مي توانند با يك برنامه درست و هدفمند شما را ياري دهند. شما عزيزان مي توانيد از طريق رزرو برنامه ريزي درسي از تيم ما يك مشاور و پشتيبان تحصيلي داشته باشيد. همچنين مي توانيد با عضويت در شبكه هاي اجتماعي ما در (كانال تلگرام، كانال ايتا و پيج اينستاگرام) از خبرهاي جديد در رابطه با ثبت نامي ها و... مطللع شويد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۵:۱۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي

با توجه به اهميت و كاربرد رشته بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي در صنايع غذايي كشور، بازار كار مناسبي را براي علاقمندان به خود فراهم كرده است. فارغ التحصيلان در اين رشته مي توانند در حوزه هاي مختلفي از جمله كارشناس در صنايع غذايي مربوط به شير و فرآورده هاي لبني، فرآورده هاي گوشتي، سردخانه هاي مواد غذايي و... فعالت كنند. همچنين مي توانند در زمينه هاي خدماتي، آموزشي، پژوهشي و مشاوره اي به فعاليت بپردازند. به طور كلي علاقمندان به اين حوزه از علم، با افزايش مهارت و پشتكار خود مي توانند آينده كاري مناسبي را براي خود رقم بزنند. 

كنكور ارشد به دوصورت پيوسته و ناپيوسته برگزار مي گردد. در كنكور ارشد ناپيوسته افراد بعد از اتمام تحصيلات كارشناسي خود در كنكور ارشد شركت مي كنند و پس از قبولي به مدت دو سال در دانشگاه ها به تحصيل مي پردازند. كنكور ارشد پيوسته به اين صورت مي باشد كه داوطلبان بعد از اتمام دوره دوم متوسطه خود در كنكور ارشد نيز شركت مي نمايند و به مدت شش سال بدون وقفه در دانشگاه ها به تحصيل مي پردازند. با توجه به اين موضوع كه گرايش هاي رشته هاي مختلف در مقطع ارشد نسبتا زياد است، داوطلبان شانس قبولي بالاتري دارند. براي آگاهي بيشتر از نحوه، چگونگي، دروس و... آزمون ارشد مي توانيد از طريق رزرو مشاوره تلفني از مشاوران ما در اين زمينه راهنمايي هاي لازم را دريافت نماييد.

شركت كنندگان در آزمون كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي بايستي براي قبولي و تحقق اهداف خود، از برنامه ريزي درست و اصولي براي مطالعه دروس استفاده كنند. اگر كه قصد شركت در كنكور ارشد را داريد و نمي دانيد كه چگونه و از كجا بايد شروع كنيد، مشاوران تيم مشاوران برتر مي توانند با يك برنامه درست و هدفمند شما را ياري دهند. شما عزيزان مي توانيد از طريق رزرو برنامه ريزي درسي از تيم ما يك مشاور و پشتيبان تحصيلي داشته باشيد. همچنين مي توانيد با عضويت در شبكه هاي اجتماعي ما در (كانال تلگرام، كانال ايتا و پيج اينستاگرام) از خبرهاي جديد در رابطه با ثبت نامي ها و... مطللع شويد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد بهداشت و كنترل كيفي مواد غذايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۴۴:۴۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مشاوره

مشاوره برمبناي اعتماد بين طرفين (مراجع و مشاور)، شكل مي گيرد. فرآيند مشاوره زماني اتفاق مي افتد كه مراجع و مشاور جلسه اي اختصاصي را براي بررسي مشكلاتي درباره مراجع كه مي تواند انواع استرس زاها، مسائل احساسي، هيجاني و... باشد را به گفت و گو با يكديگر مي پردازند. مشاور ديدي بي طرفانه، واضح و دقيق نسبت به مشكلات و مسائل دارد. رشته مشاوره يكي ازرشته هاي علوم انساني مي باشد كه در ابعاد مختلف زندگي انسان ها به كار گرفته مي شود. مشاوران با دادن مشاوره در ابعاد عاطفي، شغلي، تحصيلي و... در زندگي ما نقش مهمي را ايفا مي كنند. داوطلبان براي ورود به رشته مشاوره بر خلاف رشته روانشناسي، فقط از طريق رشته علوم انساني مي توانند در اين رشته تحصيل نمايند.

رشته مشاوره در مقطع كارشناسي ارشد داراي گرايش هاي گوناگوني همانند مشاوره تحصيلي و مشاوره خانواده مي باشد. براي ورود به اين رشته مي توانيد از روش شركت در كنكور كارشناسي ارشد، ثبت نام بدون كنكور كارشناسي ارشد (سهميه استعداد درخشان) استفاده نماييد. مشاوره به دو صورت فردي و گروهي قابل اجرا مي باشد و شما مي توانيد به صورت فردي و خصوصي و يا همراه با گروه مشاوره دريافت نماييد. به علت شباهت هايي كه رشته مشاوره و روانشناسي باهم دارند، بسياري اين دو رشته را باهم يكي مي دانند. اما رشته مشاوره داراي تفاوت هايي با روانشناسي مي باشد. مشاور فقط مي تواند با گوش دادن به مشكلات و چالش هاي زندگي ديگران ايده هايي را براي رفع اين مشكلات ارائه دهد. 

افرادي كه وارد رشته مشاوره مي شوند بايد داراي توانايي هايي از جمله شنونده خوبي بودن، صبر و حوصله بالا، فن بيان خوب، قدرت حل مسئله و داشتن شخصيتي متعادل براي تاثير گذاشتن بر افراد را باشند. رشته مشاوره در جامعه ما كاربرد بسياري دارد و روزبه روز در حال گسترش مي باشد. فارغ التحصيلان در اين رشته مي توانند در مشاغل مختلفي مانند مشاور مدارس، مشاور پيش دبستاني ها و مهدكودك ها، مشاور در شهرداري ها و كارخانه ها، مشاور در فرهنگسراها و... مشغول به كار شوند. همانطور كه در بالا گفته شد اين رشته در مقطع ارشد داراي گرايش هاي متنوعي مي باشد كه از جمله آن ها مي توانيم به (گرايش مشاور مدرسه، گرايش مشاور خانواده، گرايش گرايش مشاوره شغلي و گرايش مشاوره توانبخشي) اشاره كنيم. 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مشاوره


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۸:۰۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)