مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد حقوق

حقوق برگرفته از واژه حق است و مجموعه قواعدي است كه از طريق موسسات اجتماعي يا دولتي جهت تنظيم رفتار و اعمال، تنظيم مي شود. رشته حقوق در مقطع كارشناسي به صورت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه پيام نور، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه هاي سراسري، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ارائه مي گردد. علم حقوق را مي توانيم به دو دسته خصوصي و عمومي تقسيم بندي كتيم. حقوق خصوصي حاكم بر روابط افراد با يكديگر است و حقوق عمومي به روابط دولت و افراد با هدف تامين نظم و امنيت مي پردازد. رشته حقوق، رشته بسيار گسترده اي مي باشد و ابعاد مختلف زندگي انسان را در سطح خرد و كلان دربر مي گيرد.

رشته حقوق تعداد علاقمندان بسياري را مجذوب خود كرده است و به طور معمول داوطلبان در مقطع كارشناسي به ثبت نام كنكور سراسري انساني اقدام مي كنند و يا به صورت بدون آزمون وارد اين رشته مي شوند. پس از دريافت مدرك كارشناسي در رشته حقوق، مي توانند به ثبت نام در مقطع كارشناسي ارشد اين رشته اقدام كنند. لازم به ذكر است كه فارغ التحصيلان ساير رشته ها نيز مي توانند در آزمون ارشد حقوق شركت كنند. رشته حقوق، رشته اي پر طرفدار در دانشگاه هاي سراسر كشور مي باشد و داوطلبان مي توانند در مقاطع تحصيلي كارداني، كارشناسي، ارشد و دكتري در اين رشته تحصيل كنند. 

داوطلبان براي ورود به رشته حقوق و موفقيت در اين رشته بايد داراي توانايي هاي خاصي باشند. از جمله اين توانايي ها مي توانيم به قدرت استدلال، جسارت، فن بيان خوب و خلاقيت ذهني اشاره كنيم. يك حقوقدان براي قانع كردن مخاطب نيازمند زباني صريح و فن بيان بالا مي باشد، بنابراين لازمه موفقيت در اين رشته تسلط كافي به زبان و ادبيات فارسي نيز مي باشد. رشته حقوق در مقطع كارشناسي ارشد داراي گرايش هاي مختلفي مي باشد كه مي توانيم به گرايش حقوق خصوصي، حقوق ارتباطات، حقوق بين الملل، حقوق عمومي، حقوق مالي، حقوق حمل و نقل و... اشاره كنيم. فارغ التحصيلان در اين رشته مي توانند در دادگستري، مشاور حقوقي بانك ها، وكلاي شركت ها و... مشغول به كار شوند. 

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد حقوق


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۶:۱۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت

ثبت نام آزمون كارشناسي ارشد به صورت ساليانه انجام مي شود و متقاضيان شركت در اين آزمون بايستي در هنگام ثبت نام به سايت سنجش مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد را دانلود و مطالعه نمايند. پس از مطالعه دفترچه و ثبت نام در آزمون و يا حتي قبل از آن نيز مي توانيد به برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت اقدام نموده و با كسب اطلاع از منابع آزمون، ضرايب، نحوه مطالعه و رتبه مورد نياز براي قبولي؛ نسبت به مطالعه دروس اقدام كنيد. اين مقاله از سايت مشاوران برتر را به موضوع برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت اختصاص داده ايم و چنانچه تمايل به دريافت اطلاعات داريد، پيشنهاد مي كنيم تا انتهاي ياريمان كنيد. 

مديريت رشته اي پرطرفدار مي باشد كه در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري داراي علاقمندان بسياري مي باشد. هدف از اين رشته، آزموش مهارت هاي لازم به دانشجويان براي به عهده گرفتن نقش هاي مديريتي در سازمان هاي مختلف مي باشد. فارغ التحصيلان در اين رشته بايد بتوانند افراد زير مجموعه خود را براي رسيدن به يك هدف خاص هدايت كنند. اين رشته داراي گرايش هاي جذابي همچون مديريت بازرگاني، بيمه، صنعتي، مالي، امور گمركي، راهبردي و مديريت دولتي مي باشد و به طور معمول مديران، مسئولان و مديرعاملان گرايش به خصوصي نسبت به اين رشته تحصيلي دارند. براي "مديريت" تعاريف متعددي همانند موارد ذيل شده است. 

هنر انجام كار به وسيله ديگران يا تفويض كار.
مديريت عبارت است از عملي كه به صورت آگاهانه و مستمر انجام مي شود و به سازمان شكل مي دهد.
مجموعه‌ اي از عمليات آگاهانه و مستمر براي موفقيت يك سازمان مي باشد.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد مديريت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۱۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش

داوطلبان بسياري براي آزمون استخدام آموزگار ابتدايي از ماه ها قبل شروع به مطالعه و برنامه ريزي مي كنند. متقاضيان بايستي در زمان اعلام سازمان سنجش اقدام به ثبت نام آزمون استخدام آموزگار ابتدائي نمايند و دفترچه ثبت نام آزمون را از سايت سازمان سنجش و آموزش كشور دانلود و مطالعه نمايند و در صورت مجاز بودن اقدام به ثبت نام نمايند. متقاضيان بايستي از زمان هاي مربوط به ثبت نام، تاريخ انتشار كارت ورود به جلسه و روز برگزاري آزمون و... مطلع گردند تا در بازه زمان اعلام شده اقدام به انجام مراحل مختلف آزمون نماند. در اين مقاله توضيحات جامعي در رابطه با كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش را براي شما عزيزان آورده ايم، كه خواندن آن خال از لطف نمي باشد.

زمان دريافت كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزگار ابتدايي اواخر اسفند ماه مي باشد.
كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش 1402
داوطلبان بسياري براي اشتغال در ارگان هاي دولتي و خصوصي در آزمون هاي استخدامي مختلف شركت مي كنند. آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي نيز از جمله اين آزمون ها است كه داوطلبان زيادي براي اين آزمون خود را آماده مي سازند. زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي در بهمن ماه مي باشد و داوطلبان در اين زمان بايستي دفترچه ثبت نام استخدامي آموزگاري را دانلود و از شراييط عمومي و اختصاصي آزمون، تاريخ انتشار كارت ورود به جلسه و... مطلع گردند و در صورت مجاز بودن ثبت نام خود را در سايت سازمان سنجش و آموزش كشور تكميل كنند. شركت كنندگان در آزمون اموزگار ابتدائي باستي در زمان مقرر شده كارت ورود به جلسه خود را از سامانه سازمان سنجش دريافت نمايند و در زمان اعلام شده به محل برگزاري آزمون مراجعه كنند. 

توجه به جدول زمانبندي براي آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي از مهم ترين مواردي است كه داوطلبان بايد به اين نكته دقت نمايند. زمان انتشار كارت ورود به جلسه اين آزمون در دفترچه ثبت نام آزمون نوشته شده است و متقاضيان مي بايست در بازه زماني اعلام شده اقدام به دريافت كارت ورود به جلسه نمايند. تاريخ دريافت كارت ورود به جلسه استخدام اموزگار ابتدايي به محض انتشار، اطلاع رساني مي شود. شركت كنندگان بايستي كارت ورود به جلسه خود را قبل از برگزاري آزمون دريافت نمايند و از صحت اطلاعات نوشته شده در آن مطمئن شوند تا امكان شركت در آزمون را داشته باشند. چنانچه اطلاعات مندرج بر روي كارت ورود به جلسه داراي نقص يا اشتباه باشد، لازم است نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي اقدام نماييد.

 

 

 

 

 

منبع: كارت ورود به جلسه آزمون استخدامي آموزگار ابتدائي آموزش و پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۲:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با برگزاري آزمون استخدامي نيروي مورد نياز خود را از بين افراد واجد شرايط جذب مي كند. داوطلبان با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام اقدام مي كنند. داوطلبان بايد قبل از هر گونه اقدامي جهت ثبت نام، دفترچه نام نويسي آزمون را مطالعه نمايند و از شرايط عمومي و اختصاصي آزمون مطلع گردند. آن دسته از افرادي كه در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند، مي توانند در زمان تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش اقدام به نام نويسي و ويرايش اطلاعات خود كنند.

مهلت مجدد ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش بلافاصله پس از مهلت قانوني ثبت نام، آغاز مي گردد.
تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش 1403
آزمون استخدامي آموزش و پرورش از جمله آزمون هايي مي باشد كه در طي سال هاي اخير متقاضيان زيادي براي قبولي اين آزمون با يكديگر به رقابت مي پردازند. وزارت آموزش و پرورش به دليل كمبود نيروي مورد نياز خود امسال در طي چند مرتبه اقدام به جذب معلم مي كند. داوطلباني كه واجد شرايط هستند با اطلاع كافي از زمان ثبت نام، چگونگي برگزاري آزمون، تهيه منابع مناسب و... مي توانند بهترين انتخاب را براي آينده خود داشته باشند.

داوطلبان مي بايست با آماده كردن مدارك مورد نياز ثبت نام، اقدامات لازم را به عمل آورند. در بعضي مواقع با داوطلباني روبرو مي شويم كه به دلايل گوناگون از ثبت نام استخدامي آموزش و پرورش جا مانده اند. اين دسته از افراد بايستي منتظر زمان تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش باشند و هر چه سريع تر نسبت به ثبت نام اقدام كنند. در جدول ذيل، تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي دبيري و هنرآموزي، آموزگاري و مربي پرورشي را به تحرير درآورده ايم. چنانچه كه از زمان ثبت نام و تمديد مهلت ثبت نام اطلاعي نداريد با مراجعه به اين جدول مي توانيد از آخرين اخبار مربوطه اطلاع يابيد.

 

 

 

 

منبع: تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۴:۲۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش كشور هر ساله با برگزاري آزمون استخدامي آموزش و پرورش اقدام به جذب نيروي مورد نياز خود براي دبيري، آموزگاري، هنرآموزي و مربي پرورشي مي كند. داوطلباني كه واجد شرايط هستند مي توانند با آماده كردن مدارك ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش در سايت سنجش و آموزش كشور نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. همچنين در طي سال هاي اخير ثبت نام ازمون استخدامي دبيري و اموزگاري متفاوت از يكديگر بوده است و داوطلبان متقاضي هر كدام به صورت مجزا اقدام به ثبت نام مي كنند. ابتدا داوطلبان بايد از زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش آگاه باشند و در مهلت مقرر اقدامات لازم را به عمل آورند. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش اعلام مي گردد. 
زمان ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش 1403
در سال هاي قبل آموزش و پرورش براي جذب نيروي مورد نياز خود از طريق كنكور سراسري و دانشگاه فرهنگيان اقدام مي كرد. اما در طي سال هاي اخير به دليل كمبود نيروي مورد نياز خود از طريق آزمون استخدامي متقاضيان را جذب آموزش و پرورش مي كنند. داوطلباني كه واجد شرايط هستند مي توانند نسبت به ثبت نام در اين آزمون اقدام نمايند. افراد با مطالعه دفترچه ثبت نام استخدامي آموزش و پرورش از زمان ثبت نام، زمان برگزاري، هزينه ثبت نام، رشته هاي مورد نياز براي جذب و... اطلاع كسب مي كنند. 

داوطلبان براي ثبت نام در آزمون استخدامي آموزش و پرورش، داراي سوالات و ابهامات بسياري براي چگونگي مطالعه دروس، نحوه برگزاري ، منابع مورد نياز و...  آزمون مي باشند. همچنين با اطلاع از تاريخ ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش مي توانند هر چه زودتر اقدام به تهيه منابع و مطالعه دروس مورد نياز كنند. قبولي در اين آزمون براي افراد جوياي كار بسيار حائز اهميت مي باشد و مي توانند از طريق قبولي در اين مسير سرنوشت ساز استخدام يك شغل دولتي شوند. در جدول زير، زمان ثبت نام استخدامي آموزش و پرورش را براي جذب نيروهاي مورد نياز دبيري و هنرآموزي، آموزگاري و مربي پرورشي ارائه داديم.

تمديد مهلت ثبت نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش 1403: اعلام نشده است.

 

 

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون آموزش و پرورش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۱:۲۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور

قبولي در كنكور سراسري براي داوطلبان، از قديم تا به امروز كه تغييرات چشمگيري در كنكور سراسري به وجود آمده است، سخت بوده و اكثر داوطلبان براي قبولي در كنكور از برنامه مطالعاتي و روش مطالعه رتبه هاي برتر سال هاي قبل كمك مي گيرند، غافل از اينكه شرايط مطالعاتي هر شخصي اعم از سرعت مطالعه، مدت زمان باقي مانده تا ثبت نام كنكور، توانايي، شرايط خانوادگي، استعداد و توانايي و تند خوان و كند خوان بودن و... متفاوت است اما استفاده از تجربيات داوطلبان رتبه برتر، كمك شاياني به قبولي شما خواهد نمود. قبولي در كنكور سراسري علاوه بر داشتن هدف كه اولين گام براي رسيدن به نتيجه مطلوب است، نياز به برنامه ريزي كنكور با در نظر گرفتن وضعيت تحصيلي و شرايط فردي داوطلب كنكور سراسري است.

برنامه ريزي كنكور سراسري و آزاد لازم است منعطف و منحصر به فرد باشد و استفاده از برنامه هاي از پيش تعيين شده براي هيچ يك از داوطلبان مناسب نمي باشد.
برنامه ريزي كنكور سراسري و آزاد 1403
برنامه به معناي فاصله و راهي است كه هر شخص بايد آنرا مداوم، حساب شده، منطقي و جهت دار طي كند تا به هدف خود دست پيدا كند. به بيان ساده همان نقشه كشيدن براي رسيدن به مقصد است كه با تعيين كردن هدف مناسب، امكانات و محدوديت هايي كه براي رسيدن وجود دارد يا ممكن است به وجود آيد، تنظيم شود. قدمت برنامه ريزي درسي به گفته پرفسور وليام هنري شوبرت مولف كتاب هاي برنامه ريزي درسي به زماني برمي گردد كه انسان ها در جستجو آموزش ميراث گذشتگان بودند.

برنامه ريزي براي كنكور سراسري اولين كار و اساسي ترين راه رسيدن به اين هدف است. موفقيت در هر كاري از جمله قبولي در كنكور نياز به برنامه منظم و منسجم دارد. براي داشتن يك برنامه درسي مناسب، بايد ليستي از ساعات آزاد و ساعات پر مانند زماني كه سركلاس هستيد، وقت ناهار و شام و تايمي كه آزاد هستيد و... تهيه كنيد. بايد توجه داشته باشيد كه برنامه بايد با توجه به روحيات و شرايط شما تنظيم شود تا قابل اجرا كردن باشد در غير اين صورت، نتيجه خوبي حاصل نمي شود و گاهي نيز ممكن است ما را از مسير موفقيت دور كند.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۸:۴۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)