مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی

داوطلبان بسیاری برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش از ماه ها قبل خود را آماده می کنند. از همین رو آگاهی داشتن از زمان برگزاری آزمون پیش رو و انجام فرآیند ثبت نام در زمان اعلامی از جمله مراحلی است که هر داوطلب موظف به انجام آن می باشد. متقاضیان بایستی از جدول زمانبندی این آزمون مطلع باشند از این رو در این مقاله زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش 1402 را برای شما همراهان شرح داده ایم.

داوطلبان در زمان نام نویسی آزمون بایستی دفترچه راهنمای آزمون را دانلود و مطالعه نمایند تا اطلاعات کامل در رابطه با جدول زمان بندی آزمون را کسب نمایند.
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش 1402
داوطلبان بایستی دفترچه ثبت نام آزمون را در زمان نام نویسی دانلود و مطالعه نمایند. مطالب نوشته شده در دفترچه ازمون حاوی اطلاعات بسیاری در زمینه آزمون می باشد (جدول زمانبندی، سهمیه ها، مدارک مورد نیاز آزمون، شرایط مورد نیاز و...) از جمله مواردی هستند که داوطلب نیاز به آگاهی این موارد دارد. متقاضیان بایستی دفترچه را به دقت مالعه کنند تا از زمان برگزاری ازمون استخدامی اموزگار ابتدائی آموزش و پرورش باخبر باشند. زمان برگزاری این آزمون در چهارشنبه مورخ 1401/12/10 لغایت روز سه شنبه مورخ 1401/12/16 می باشد که داوطلبان می توانند در این زمان اقدام به نام نویسی نمایند. روز برگزاری ازمون استخدامی آموزگار ابتدایی در تاریخ 1402/02/08 می باشد لذا داوطلبان در این تاریخ موظف به حضور در محل آزمون می باشند.

بر اساس اخرین اطلاعیه ها داوطلبان می بایست پس از اعلام تاریخ ثبت نام و انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی در بهمن ماه 1402 با مراجعه به سایت سنجش نام نویسی خود را انجام دهند. تاریخ برگزاری آزمون در 18 اسفند ماه 1402 اعلام شده است. متقاضیان دارای شرایط باید خود را برای آزمون در موعد مقرر اماده کنند و منتظر نتایج اولیه بمانند.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی: اعلام نشده است.
تمدید مهلت دوم ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی: اعلام نشده است.
تمدید مهلت سوم ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی: اعلام نشده است.

 

 

 

منبع: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۵:۴۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)