مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

اگر در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم موفق ورود به مدارس تیزهوشان نشده باشید، می توانید شانس خود را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم بیازمایید. برای شرکت در آزمون تیزهوشان بایستی در زمان ثبت نام به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مراجعه نمایید. در صورتی که از تاریخ دقیق ثبت نام، مطلع نباشید بایستی در تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام کنید.

معمولا در مهلت مجدد ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم امکان ویرایش اطلاعات تیزهوشان نهم به دهم فراهم است.
تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم فرصت مناسبی برای داوطلبانی است که در پایه ششم به هفتم موفق به ورود به مدارس تیزهوشان نشده اند. در دوره متوسطه دوم نیز همچون دوره متوسطه اول، امکان ثبت نام در آزمون تیزهوشان و رقابت با سایرین وجود دارد.

داوطلبان علاقمند بایستی در مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. در این بین برخی از داوطلبین از فرآیند ثبت نام جا می مانند و بایستی در مهلت مجدد ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدامات لازم را به عمل آورند. 

تمام خبرهای مرتبط به تیزهوشان به محض انتشار از طریق سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر منتشر می گردد و شما عزیزان در جریان قرار خواهید گرفت.

 

 

منبع: تمدید ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۹:۳۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)