مشاوره تحصیلی مشاوره تحصیلی .

مشاوره تحصیلی

پشتیبان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

کنکور فنی حرفه ای نیز همچون کنکور سراسری دارای حاشیه های بسیار زیادی است و داوطلبان فراوانی دچار سردرگمی چگونگی برگزاری این آزمون می باشند!!! در سال های اخیر ورود به دانشگاه های فنی به دو روش (با آزمون و بدون آزمون) صورت می گیرد و داوطلبان با مراجعه به دفترچه ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای می توانند از نحوه پذیرش اطلاع یابند. آن دسته از داوطلبانی که پذیرش در رشته آن ها به صورت باکنکور باشد، نیاز به برنامه ریزی درسی و پشتیبان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای خواهند داشت.

گروه مشاوره تحصیلی مشاوران برتر دارای بهترین مشاوران کنکور فنی می باشد.

پشتیبان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای
اگر رشته شما جزو لیست رشته های باآزمون کاردانی فنی و حرفه ای می باشد، بایستی خود را برای شرکت در آزمون و رقابت با سایر شرکت کنندگان آماده نمایید. در روش ورود با کنکور به دانشگاه، کسب رتبه و تراز حائز اهمیت می باشد و از همین رو قبولی داوطلبان در گرو کسب رتبه قابل قبول می باشد.

برای دستیابی به رتبه قبولی کنکور فنی حرفه ای بایستی با برنامه ریزی دقیق، منابع کنکور فنی را مطالعه نموده و روش صحیح مطالعه کردن، مرور کردن، تست زدن، کنکوری خواندن و... را بدانید. همچنین شما عزیزان می توانید با پشتیبان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای همراه شوید.

وظیفه پشتیبان کنکور فنی و حرفه ای چیست؟ پشتیبان کنکور فنی همانند پشتیبان کنکور سراسری، وظیفه بررسی روزانه شرایط درسی داوطلب را برعهده دارد و آن دسته از دانش آموزانی که پشتیبان اختصاصی درسی داشته باشند، احتمال لغزش کمتری دارند؛ زیرا مشاور و پشتیبان به بررسی عملکرد درسی آن ها پرداخته و در تمام مراحل آزمون، همراه داوطلب می باشد.


خدمات ارائه شده توسط پشتیبان کنکور فنی و حرفه ای
به طور معمول پشتیبانی کنکور فنی حرفه ای توسط تیم مشاوران برتر به معنی حضور یک مشاور باتجربه و کارآزموده از زمان ثبت نام کنکور فنی و حرفه ای تا زمان اعلام نتایج کنکور فنی، همراه دانش آموز می باشد. در خطوط بعد به برخی از خدماتی که توسط مشاوران برتر ارائه می گردد، اشاره نموده ایم.

معرفی منابع درسی و کمک درسی کنکور
برنامه ریزی درسی روزانه، هفتگی و ماهیانه
برنامه ریزی درسی کوتاه مدت و بلند مدت
معرفی آزمون های آزمایشی کنکور
مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین کنکور
مشاوره انگیزشی
پیگیری وضعیت مطالعه دروس
آموزش روش صحیح مطالعه
آموزش اصول تست زدن
آموزش مرور کردن صحیح
برنامه ریزی شخصی سازی شده
ایجاد هماهنگی بین مطالعه دروس کنکور و کارهای روزمره
و...

 

 

 

منبع: پشتیبان کنکور فنی


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۳:۴۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)