مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

اعلام نتايج آزمون استخدام بانك دي

افرادي كه علاقمند به ثبت نام در آزمون استخدامي بانك دي هستند، بايد به سايت بانك دي مراجعه كنند و از طريق اين سايت اقدام به ثبت نام كنند و مدارك و اطلاعات لازم را ارسال كنند و كد رهگيري خود را دريافت كنند. متقاضياني كه قصد پيگيري مراحل ثبت نام در آزمون استخدامي بانك دي را دارند، بايد به سايت اين بانك به آدرس day24.ir مراجعه كنند و مراحل مربوط به استخدام را در اين سايت ببينند.

پس از ثبت نام و شركت در آزمون، افراد متقاضي مي توانند به سايت اين بانك مراجعه كنند و با وارد كردن كد رهگيري و كد ملي در سامانه اين بانك، نتيجه بررسي مدارك خود را ببينند. مرحله بعد از ثبت نام آزمون استخدامي بانك دي و شركت در آزمون، مرحله مصاحبه است.

زمان اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك دي سال جاري مشخص نيست و پيش بيني مي شود كه افراد در زمان كوتاهي پس از ارسال مدارك خود مي توانند، نتايج بررسي آن را از طريق سايت بانك دي ببينند. افراد متقاضي مي توانند بعد از اين مرحله در مرحله مصاحبه شركت كنند و سپس نتايج نهايي استخدام، از طريق سايت بانك دي به اطلاع آن ها مي رسد.

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك دي در سايت بانك دي منتشر مي شود و شما عزيزان مي توانيد با كارشناسان مشاوران برتر، مشاوره شغلي دريافت نماييد. براي رزرو مشاوره شغلي كافي است بر روي لينك مشاوره تحصيلي تلفني بفشاريد و منتظر تماس كارشناسان بمانيد.

 

منبع: اعلام نتايج آزمون استخدام بانك دي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۱:۰۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

كنكور سراسري تجربي

مجري برگزاري كنكور سراسري در همه گروه هاي آزمايشي سازمان سنجش آموزش كشور مي باشد. داوطلبان براي ثبت نام بايستي دفترچه ثبت نام كنكور را دانلود و مطالعه نمايند و سپس با مراجعه به سايت ثبت نام، نسبت به بارگذاري مدارك تعيين شده و تكميل فرم اينترنتي ثبت نام اقدام نمايند. ثبت نام كنكور سراسري علوم تجربي نيز همچون ساير گروه هاي آزمايشي در سايت سازمان سنجش انجام مي گردد.

كنكور تجربي يك بار در سال برگزار مي شود و متقاضيان بايستي گوش به زنگ باشند تا از ثبت نام اينترنتي جا نماند. براي اين منظور مي توانيد به عضويت در كانال تلگرام و پيج اينستاگرام كنكور مشاوران برتر درآييد تا اخبار مهم كنكور سراسري را به اطلاعتان برسانيم.

منبع: كنكور سراسري تجربي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۰۶ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

كنكور سراسري زبان

زمان نام نويسي كنكور زبان هر ساله از طريق سايت سازمان سنجش به داوطلباني كه متقاضي شركت در اين آزمون هستند، اطلاع رساني مي شود و داوطلبان نيز مي توانند با مراجعه به سايت جهت درج مشخصات، پرداخت هزينه و ثبت نام در آزمون، مراجعه نمايند. ثبت نام كنكور زبان در سال 2 بار شده است و اين بدين معناست كه متقاضيان مي توانند دو بار شانس خود را امتحان كنند.

زمان ثبت نام كنكور سراسري و آزاد زبان نيمسال اول 1402
زمان ثبت نام كنكور زبان دي ماه (نيمسال اول)، از 1401/08/08 لغايت 1401/08/14 اعلام شده است و متقاضيان مي توانند در بازه زماني اعلام شده، ثبت نام آزمون خود را به انجام برسانند. همچنين در صورت عدم اطلاع از تاريخ مقرر ثبت نام مي توانيد در مهلت مجدد ثبت نام كنكور زبان اقدامات لازم را به انجام برسانيد.

تمديد مهلت ثبت نام كنكور سراسري زبان 1402: 14 تا 18 آبان ماه 1401.
زمان ثبت نام كنكور سراسري و آزاد زبان نيمسال دوم 1402
معمولا قبل از آغاز فرآيند ثبت نام كنكور، دفترچه راهنماي ثبت نام منتشر مي شود كه به راهنمايي داوطلبان در اين دفترچه، پرداخته مي شود. تاريخ ثبت نام كنكور سراسري زبان تير ماه (نيمسال دوم) 1402/01/15 لغايت 1402/01/25 مي باشد و همانطور كه در بندهاي قبلي ذكر شد، فرصت مجدد ثبت نام نيز براي متفاضيان در نظر گرفته مي شود.

تمديد مهلت ثبت نام كنكور سراسري زبان 1402: اعلام نشده است.

 

منبع: كنكور زبان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۵:۲۶ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)