مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد وزارت بهداشت

به طور معمول وقتي با عبارت "كنكور" يا "آزمون" رو به رو مي شويم، به ياد مشقت مطالعه منابع حجيم كنكوري مي افتيم... اما سختي مطالعه صرفا براي زماني است كه از اصول صحيح برنامه ريزي آزمون ارشد پزشكي مطلع نباشيم!!! به عبارتي ديگر داوطلباني كه مشاور حرفه اي به همراه خود داشته باشند و برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد وزارت بهداشت براي آن ها به صورت اختصاصي انجام شود، مسير سهل العبوري را تجربه خواهند نمود و كسب رتبه قبولي در ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد وزارت بهداشت را به شكلي دلچسب تجربه خواهند نمود.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد وزارت بهداشت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

هزينه ثبت نام آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي

اگر به دنبال اشتغال به كار در يكي از ادارات و ارگان هاي دولتي مي باشيد، ثبت نام در آزمون استخدامي مي تواند براي شما كمك كننده باشد. اما داوطلبان براي شركت در استخدامي موظف به پرداخت هزينه ثبت نام آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي مي باشند. به طور معمول مبلغ ثبت نام استخدامي در دفترچه آزمون استخدامي اجرايي درج مي گردد و براي سهولت شما كاربران، مقاله حاضر به موضوع فوق اختصاص داده شده است. 

داوطلبان متقاضي ثبت نام آزمون استخدامي بايستي از دارا بودن شرايط آزمون استخدامي دستگاه هاي اجرايي مطمئن گردند، زيرا پس از پرداخت وجه ثبت نام، مبلغ واريز شده غيرقابل عودت مي باشد.

 

 

منبع: هزينه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه هاي اجرايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۶:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان ثبت نام آزمون استخدامي بانك شهر

متقاضيان استخدام بانك شهر بايد قبل از ثبت نام به طور دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام را مطالعه كرده و از شرايط و ضوابط آزمون مطلع شوند، سپس بعد از اطمينان از اين كه تمامي شرايط ذكر شده در دفترچه را دارند، بايد به سايت مجري برگزار كننده آزمون مراجعه كرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام كنند. سپس در مرحله اول اين آزمون كه به صورت كتبي برگزار مي شود شركت كنند.

دفترچه راهنماي آزمون استخدامي بانك شهر همزمان يا چند روز قبل از برگزاري آزمون منتشر مي شود كه در اين دوره از آزمون، دفترچه 1 ارديبهشت منتشر شد. مهلت ثبت نام آزمون از 4 ارديبهشت ماه آغاز و تا 13 ارديبهشت ماه 1401 ادامه داشت و برعكس سال هاي قبل اين زمان هيچ گونه تمديد مهلتي نداشت.

در مرحله بعد داوطلبيني كه موفق به ثبت نام در آزمون شده باشند، بايد براي دريافت كارت ورود به جلسه اقدام كنند و يك پرينت از كارت خود گرفته و هنگام ورود به جلسه در دست داشته باشند. داوطلبين دقت فرمايند كه در صورت نداشتن كارت ورود به جلسه نمي توانند در آزمون شركت كنند. پس از شركت در آزمون نوبت به اعلام نتيجه آزمون كتبي مي رسد.

 

 

 

منبع: تاريخ ثبت نام آزمون استخدام بانك شهر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۲:۳۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

اعلام نتايج آزمون استخدامي بانك گردشگري

نحوه اعلام نتايج در آزمون برگزاري آزمون ورودي و دريافت رزومه داوطلبان متفاوت مي باشد و به طور معمول نتايج آزمون كتبي از طريق سايت بانك گردشگري به اطلاع متقاضيان مي رسد و نتيجه دريافت رزومه و مدارك به طور مستقيم به شخص متقاضي اطلاع داده مي شود.

پس از اعلام نتايج به هر يك از روش هاي فوق الذكر، بنابر اعلام بانك و در تاريخ مشخص شده بايد براي مصاحبه شفاهي به بانك گردشگري مراجعه كرده و مراحل مصاحبه شفاهي را انجام دهند. پس از شركت در مصاحبه و تكميل اين مراحل، متقاضي بايد منتظر اعلام بانك مبني بر قبولي يا عدم قبولي در مراحل استخدام باشد كه گاها تا دو ماه به طول مي انجامد.

در اين مقاله به اعلام نتيجه استخدام بانك گردشگري پرداخته شد و در صورتي كه همچنان سوالي به صورت مجهول در ذهن شما باقي است، مي توانيد "ثبت مشاوره" انجام دهيد و با مشاوران برتر گفت و گو نماييد. پيشنهاد تيم تحريريه مشاوران برتر اين است كه (استخدام بانك رفاه، استخدام بانك تجارت، استخدام بانك صادرات، استخدام بخش خصوصي و...) را نيز دنبال كنيد تا استخدام شما زودتر محقق گردد.

 

منبع: نتايج استخدام بانك گردشگري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۳۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

ثبت نام آزمون استخدامي بانك شهر

شهرداري در سال 88 تصميم به تاسيس يك بانك خصوصي گرفت و بانك شهر را افتتاح نمود. اين بانك در گذشته به نام هاي تعاوني هنروران شهر و تعاوني اعتباري شهر فعاليت كرده است. بانك شهر از بانك هاي خصوصي در زنجيره بانكداري است كه مانند ساير بانك ها براي جذب نيروي انساني از طريق برگزاري آزمون استخدامي بانك عمل مي كند. علاقمندان استخدام در بانك در صورت دارا بودن شرايط ذكر شده در دفترچه راهنماي ثبت نام مي بايست در زمان تعيين شده به سايت بانك شهر مراجعه كرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام كنند.

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك شهر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۰۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد

شغل بانكداري و استخدام بانك ها علاقمندان زيادي را به سوي خود جذب مي كند. يكي از بانك هاي خصوصي موفق در كشور ايران، بانك پاسارگاد است كه هر چند سال يك بار، به منظور جذب نيروي كارآمد و متخصص مانند ساير بانك ها، آزمون استخدامي بانك پاسارگاد را برگزار مي كند. اين بانك ممكن است از آزمون كتبي يا ارسال رزومه براي پذيرش و جذب نيرو استفاده كند كه در زمان مقرر از طريق سامانه استخدام بانك پاسارگاد اطلاع رساني مي شود و متقاضيان واجد شرايط مي توانند اقدام به ثبت نام آزمون استخدامي بانك پاسارگاد نمايند.

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانك پاسارگاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۱:۱۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد

افراد موفق معمولا براي انجام هر كاري قبل از شروع، اقدام به برنامه ريزي هول محور مبحث مي نمايند. تحصيلات تكميلي و آزمون هاي علمي كه هر ساله در كشور برگزار مي گردد نيز از امر ضروري برنامه ريزي مستثني نمي باشد. در سال هاي اخير صحبت هايي كه از كارشناسي ارشد بدون كنكور شنيده مي شود، كه داوطلبان را از مطالعه براي كنكور ورودي دانشگاه ها دلسرد نموده است. اما همچنان با وجود تاثير بالاي معدل در آزمون هاي علمي كشور، برگزاري كنكور پابرجا است. اين مقاله را اختصاص به راهنمايي كامل برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد داده ايم. اگر شما هم جزو داوطلبان مقطع كارشناسي ارشد هستيد، توصيه مي كنيم مطالعه مقاله حاضر را از دست ندهيد.

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۴:۵۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

نحوه برنامه ريزي كنكور سراسري

شما دوستان براي اقدام به نوشتن برنامه ريزي اصولي بايد مدت زماني كه تا كنكور سراسري مهلت داريد را در نظر بگيريد. طبيعي است داوطلبي كه مطالعه خود را از تابستان آغاز مي كند، برنامه اي متفاوت از فردي كه صرفا 4 ماه تا برگزاري كنكور زمان دارد، مي بايست داشته باشد.

بعد از مشخص شدن مهلت شما تا زمان برگزاري كنكور سراسري، بايد نسبت به توانايي خود شناخت پيدا نماييد. دوستان عزيز قطعا براي شما نيز پيش آمده به اين موضوع فكر كنيد چرا نمي توانيد در يك ساعت به اندازه دوست خود مطالعه داشته باشيد؟ 

قطعا توانايي و استعداد هر فردي در انجام امور مختلف متفاوت از افراد ديگر مي باشد. راهكار چيست؟ با شناخت توانايي هاي خود (به وسيله تست هاي استعداديابي و توانايي سنجي)، برنامه ريزي شخصي سازي شده همراه با اصول صحيح برنامه ريزي مي بايست داشته باشيد. در اين باب مي توانيد از كارشناسان مشاوران برتر كه چندين سال است تجربه انجام برنامه ريزي را دارند كمك بگيريد.

باتوجه به مدت زماني كه وقت داريد و توانايي خود (مثلا 5 ساعت مي توانيد در طول روز مطالعه داشته باشيد يا 3 ساعت، استعداد شما در كدام دروس كمتر است و كدام دروس بيشتر است، ميزان تسلطتان در كدام نوع روش هاي مطالعاتي است و...)، برنامه كوتاه مدت تعيين كنيد و در صورتي كه اصول برنامه ريزي را نمي دانيد به مطالعه مقاله "معرفي بهترين مشاوران كنكور سراسري" بپردازيد.

 

 

منبع: برنامه ريزي كنكور سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۷:۴۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

اصول برنامه ريزي آزمون دكتري

اگر جزو داوطلباني هستيد كه اشتغال به تحصيل در مقطع دكتري برايتان ارزشمند است و علاوه بر دغدغه هاي زندگي و محل كار خود مي خواهيد تحصيل در اين مقطع را نيز تجربه كنيد، بايستي يك برنامه منظم و منسجم داشته باشيد تا بتوانيد بهترين استفاده از زمان خود را ببريد.

از جمله مشكلات داوطلبان آزمون نامبرده اين است كه منابع آزمون را نمي دانند و عدم شناخت دقيق منابع براي آن ها مشكلاتي همانند چند منبعي درس خواندن را به همراه دارد. براي حل اين مسئله مي توانيد با كارشناسان مشاوران برتر مشورت نماييد و بهترين منابع رشته تحصيلي خود را بشناسيد. براي اين منظور كافي است بر روي لينك رزرو مشاوره تلفني تحصيلي كليك نماييد و منتظر تماس كارشناسان بمانيد.

همانطور كه مي دانيد براي شركت در كنكور دكتري لازم است به دروس تخصصي (سطح كارشناسي و كارشناسي ارشد) و زبان خارجي مسلط باشيد. همچنين سطح مهارت استعداد تحصيلي (سوالات تحليلي، كمي و منطقي براي رشته هاي غير مهندسي و سوالات تجسمي براي رشته هاي مهندسي)، خود را تقويت كنيد و اين به معني حجم بالاي كتب هايي است كه نياز به مطالعه دارند و براي ايجاد هماهنگي بين زمان باقيمانده تا آزمون و تسلط به منابع، نياز به يك برنامه ريزي حرفه اي خواهيد داشت و البته از موضوع تعهد به برنامه نيز نبايد غافل شد. 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون دكتري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۰۹:۵۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سايت ثبت نام دانشگاه امام صادق

اگر جزو متقاضيان علاقمند ورود به دانشگاه امام صادق هستيد، بايد بدانيد كه در اين دانشگاه علاوه بر مباحث علمي هر رشته، دانشجويان به فراگيري دروس حوزوي و معارف اسلامي، انگليسي يا فرانسوي و مكالمه عربي نيز مي پردازند و كيفيت تدريس در اين دانشگاه و وجود دوره كارشناسي ارشد پيوسته باعث شده است كه داوطلبان بسياري گرايش به دانش آموختگي در دانشگاه مذكور داشته باشند.

داوطلبان خانم و آقا مي توانند متقاضي ورود به دانشگاه امام صادق (ع) باشند و اين دانشگاه متشكل از دانشكده هايي تحت عنوان (پرديس خواهران و پرديس برادران) مي باشد. به خاطر داشته باشيد همانگونه كه در ابتداي مقاله يادآور شديم؛ در ابتدا بايستي ثبت نام كنكور سراسري را انجام دهيد و سپس به سايت ثبت نام دانشگاه امام صادق به نشاني اينترنتي "gzn1.isu.ac.ir" مراجعه نماييد و فرآيند ثبت نام خود را پشت سر بگذاريد.

 

منبع: سايت ثبت نام دانشگاه امام صادق 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۱:۱۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)