مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد هنرهاي موسيقي

اگر كه به هنر و شاخه هاي موسيقي علاقمند هستيد و داراي ذوق هنري مي باشيد، انتخاب اين رشته مي تواند گزينه مناسبي براي شما باشد. گرايش هاي رشته هنرهاي موسيقي در مقطع ارشد شامل (آهنگسازي، نوازندگي سازهاي ايراني، نوازندگي سازهاي جهاني و موسيقي شناسي) مي شود. فارغ التحصيلان اين رشته با توجه به مهارت هاي حود مي توانند در حوزه هاي مختلفي مانند تدريس در آموزشگاه ها و مراكز عالي، همكاري با گروه هاي موسيقي، اجراي موسيقي به صورت شخصي براي افراد، صدا و سيما، آهنگسازي براي فيلم ها و مستندها و... فعاليت كنند. به طوركلي اين مهارت و پشتكار افراد است كه آن ها را در ميان رقبا متمايز مي كند و مي تواند آينده كاري درخشاني را براي خود رقم بزند.

موفقيت در آزمون ارشد مانند هر كار ديگري نيازمند به يك برنامه ريزي درست و اصولي مي باشد. اما قبل از برنامه ريزي داوطلبان بايد خود را بشناسند، نقاط قوت و ضعف خود را مشخص كنند تا بتوانند يك برنامه اختصاصي و شخصي سازي شده براي خود دريافت كنند. موسسه مشاوران برتر با شناختي كه نسبت به داوطلبان و نحوه مطالعه آن ها پيدا مي كند، برنامه ريز درسي شخصي سازي شده به داوطلبان ارائه مي دهد. تيم مشاوران برتر آماده ارائه برنامه ريزي كنكور ارشد هنرهاي موسيقي و تمامي رشته ها مي باشد. اگر كه شما عزيزان اطلاعي از يك برنامه ريزي درست و هدفمند نداريد مي توانيد از طريق رزرو برنامه ريزي درسي از مشاوران ما كمك دريافت كنيد.

گاهي اوقات افراد براي ثبت نام در كنكور ارشد و رشته مورد نظر دچار سردرگمي مي شوند در اين مواقع نيازمند به مشاوره اي دارند كه آن ها را از سردرگمي بيرون بياورد و راهنمايي كند. داوطلبان مي توانند قبل از شروع برنامه ريزي درسي و ثبت نام در آزمون ارشد، مشاوره تحصيلي تلفني از تيم ما دريافت كنند تا بهتر هدف خود را مشخص كنند. همچنين شما عزيزان مي توانيد از طريق شبكه هاي اجتماعي ما در (پيج اينستاگرام، كانال تلگرام و كانال ايتا) از جديدترين اخبارها در رابطه با ثبت نامي ها و... مطلع شويد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون ارشد هنرهاي موسيقي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۹:۰۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد طراحي پارچه و لباس

منسوجات در زنذگي ما بسيار حائز اهميت مي باشند. تمام لباس ها، فرش، زيراندازها، حوله، عروسك و ... از منسوجات به وجود آمده اند. طراحي پارچه و لباس رشته اي از زيرمجموعه هنر مي باشد كه طرح هايي را براي پارچه و لباس و هرچيزي مربوط به نسج باشد، ايجاد مي كند. وظيفه اصلي طراحان پارچه، توليد و طراحي پارچه ها با رعايت نكات هنري از قبيل رنگ، نوع نخ، الياف، كاربرد محصول و سيستم توليد مي باشد. در هر زمان و تاريخي لباس نشانه اي از فرهنگ يك ملت و اقوام مختلف بوده است. هر قوم و ملتي داراي يك نوع لباس خاص كه نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و سبك زندگي آن ها است، مي باشند. به دليل همين موضوعات به طراحي لباس و پارچه توجه ويژه اي شده است و كاربرد بسياري در زندگي افراد دارد.

طراحان لباس و مد با استفاده از هنر و زيبايي شناسي اقدام به خلق پوشاك و زيورآلات مي كنند. داوطلباني كه به رشته طراحي پارچه و لباس ورود مي كنند، مي توانند مهارت هايي از جمله طراحي پارچه، لباس، شال و روسري، كاغذديواري و... كسب كنند. براي موفقيت در اين رشته داوطلبان بايد داراي ذهن هنري و خلاق باشند تا بتوانند اثر هنري خلق كنند و آن را با ديگر افراد جامعه به اشتراك بگذارند. از ديگر توانايي هاي افراد براي موفقيت در اين رشته مي توانيم به توانايي كار تيمي، مهارت هاي طراحي و فني، مهارت ارتباطي بالا با افراد ديگر و... اشاره كنيم.

امروزه با توجه به اهميت و كاربرد مد و پوشاك در جامعه، رشته طراحي پارچه و لباس بازار كار مناسبي را براي علاقمندان به خود فراهم كرده است. فارغ التحصيلان اين رشته مي توانند در حوزه هاي مختلفي مانند شركت هاي طراحي لباس، كارخانه ها و شركت هاي نساجي، طراحي لباس براي صدا و سيما و تئاتر، تدريس در آموزشگاه ها، ايجاد مزون و كارگاه هاي لباس و... فعاليت كنند. طراحان لباس بايد در طراحي خود به اين نكته توجه داشته باشند كه هر لباسي كه طراحي مي كنند در چه موقعيتي استفاده مي شود و چه مخاطب هايي دارد. طراحان بايد به دل انگيزي و زيبايي طرح هاي خود توجه بيشتري كنند. اگر كه به حوزه مد و پوشاك علاقمند مي باشيد و در طراحي داراي خلاقيت و استعداد بالايي هستد، انتخاب اين رشته براي شما مناسب مي باشد. 

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون ارشد طراحي لباس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۲۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد حفاظت و مرمت بناها و بافت ها و اشياي فرهنگي و تاريخي

مرمت اثر هنري و تاريخي به معناي تعمير و بازسازي يك اثر باارزش است به گونه اي كه خدشه و آسيبي به اصالت و هويت آن وارد نشود. زماني كه يك اثر هنري به دست هنرمند ديگر مي افتد تا آن را به نحوي با ذوق هنري خود، بازسازي و تعمر كند، شكلي ديگر و زيبا به آن اثر مي دهد و به نحوي اثر هنري دوباره زنده شده است. به طور كلي مرمت، روندي خلاقانه به منظور حفظ و بقاي پوند بين انسان هاي هنرمند و هستي مي باشد كه از ذهن و روح خود در جهت حفظ آثار هنري بهره مي گيرند. داوطلباني كه علاقه به رشته حفاظت و مرمت بناها و بافت ها و اشياي فرهنگي و تاريخي دارند مي توانند از طريق كنكور سراسري هنر اين رشته را انتخاب و وارد دانشگاه هاي كشور شوند.

مرمت و بازسازي بناهاي تاريخي و فرهنگي، شاخه اي از هنر معماري مي باشد كه به احيا كردن و بازسازي بناهاي تاريخي و باستاني مي پردازد. متخصصان در اين رشته با شناختي كه نسبت به بناها، آثار تاريخي و باستاني پيدا مي كنند، اقدام به نوسازي، بهسازي و بازسازي آثار مي كنند. داوطلباني كه قصد ورود به رشته حفاظت و مرمت بناها و بافت ها و اشياي فرهنگي و تاريخي را دارند، بايد به مباحث تاريخي و هنري علاقه و توجه نشان دهند. همچنين داوطلبان بايد داراي ذوق هنري و خلاقيت بالايي باشند تا بتوانند به يك اثر هنري و زيبا، روح دوباره ببخشند.

در كارشناسي ارشد رشته حفاظت و مرمت بناها و بافت ها و اشياي فرهنگي و تاريخي داراي گرايش هاي متنوعي مي باشد كه شامل (مرمت و احياي ابنيه و بافت هاي تاريخي، حفاظت و مرمت ميراث فرهنگي، حفاظت و مرمت ميراث شهري، باستان شناسي و...) مي شود. با توجه به اين موضوع كه كشور ايران داراي تمدن و تاريخ گسترده اي مي باشد پس بناهاي تاريخي و باستاني زيادي وجود دارد كه نيازمند به متخصصان در اين حوزه از علم مي باشند. فارغ التحصلان در اين رشته مي توانند در مشاغل مختلفي مانند سازمان ميراث فرهنگي، موزه ها، تدريس در دانشگاه ها و هنرستان ها و... فعاليت كنند.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون ارشد مرمت بناها و اشياي فرهنگي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۵:۵۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد طراحي صنعتي

شايد شما هم جزو افرادي باشيد كه مي خواهيد تحصيلات دانشگاهي خود را به مقاطع بالاتر برسانيد و در زندگي كاري و تحصيلي خود پيشرفت چشمگيري داشته باشيد. بسياري از دانشجوياني كه در مقطع كارشناسي در حال تحصيل مي باشند، قصد ثبت نام آزمون ارشد را نيز دارند. هر ساله كنكور ارشد توسط سازمان سنجش برگزار مي گردد و بسياري از متقاضيان در اين آزمون شركت و به رقابت با يكديگر مي پردازند. رشته هاي بسياري در مقطع ارشد ارائه مي شود و داوطلبان قبل از انتخاب رشته بايد در خصوص آن اطلاعاتي كسب كنند تا بهتر بتوانند مسير خود را مشخص نمايند. همچنين داوطلبان قبل از ثبت نام در كنكور ارشد، نياز به يك برنامه ريزي اصولي دارند تا آن ها را به مقصدشان چندين گام نزديك تر كند. ما در مقاله خاضر برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد طراحي صنعتي را ارائه داده ايم، اميدواريم كه كمك شاياني در نحوه برنامه ريزي و مطالعه دروس شما در كارشناسي ارشد كرده باشيم.

موسسه مشاوران برتر، برنامه ريزي آزمون كارشناسي ارشد را توسط مشاوان مجرب و كارآزموده در تمامي رشته ها به انجام مي رساند. 
برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد طراحي صنعتي 1403
رشته طراحي صنعتي امروزه در ايران با نام طراحي محصول نيز شناخته مي شود. طراحي صنعتي به طور كلي تركيبي از صنعت و هنر مي باشد كه در آن به طراحي و توليد محصولات و تجهيزاتي كه ما در زندگي روزمره از آن ها به كار مي بريم، مي پردازد. هدف از تربيت متخصصان در اين زمينه از علم اين است كه با استفاده از فكر، ابتكار و زيبايي شناسي به طراحي محصولاتي بپردازند كه محيطي زيبا و مناسب براي بشر ابداع كنند تا بتوانند بهتر و آسان تر كارهاي روزمره خود را انجام دهند. به طور كلي طراحي صنعتي به توسعه محصولات توليدي مانند لوازم خانگي و خودرو مي پردازد.

طراحي صنعتي فرآيندي سيستماتيك مي باشد كه علاوه بر دارا يودن مراحل مختلف، سعي بر اين دارد كه ارتباطي قانونمند بين اين مراحل برقرار كند. متخصصان طراحي صنعتي مراحل كار خود را با انجام تحقيقات شروع مي كنند و پس از بررسي ايده هاي مختلف، ايده بهتر را انتخاب و به طراحي آن مي پردازند. افرادي كه علاقمند ورود به اين رشته مي باشند، بايد داراي توانايي هايي از جمله خلاقيت بالا، صبر و حوصله زياد، روحيه كار تيمي، قدرت ارتباط خوب با ديگران، علاقه و استعداد در خلق و ابداع محصولات جديد و... باشند. همچنين افرادي كه به اين حوزه از علم ورود مي كنند بايد براي موفقيت، در دروسي مانند رياضيات، هندسه و فيزيك پايه قوي نيز داشته باشند.

 

 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون ارشد طراحي صنعتي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۴:۰۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد هنرهاي نمايشي و سينما

هنرهاي نمايشي به هنري گفته مي شود كه با استفاده از زبان بدن به اجراي نمايش مي پردازند و پيام مورد نظر خود را به بيننده انتقال مي دهند. هنرهاي نمايشي شكي از هنر مي باشد كه شامل (انواع رقص، موسيقي زنده، شعبده بازي، تردستي، نمايش هاي سيرك و داستان گويي) مي شود. امروزه با توجه به گسترذگي هنر و سيما در نقاط مختلف جهان، رشته هنرهاي نمايشي و سينما طرفداران بسياري پيدا كرده است و در حال گسترش مي باشد. از زمان هاي پيشين رشته هنرهاي نمايشي در بين مردم محبوب بوده است و از آن براي بيان داستان ها و واقعيت هاي تاريخي، اجتماعي، مذهبي و... استفاده مي كردند. 

سينما يك رسانه مهم شنيداري و ديداري مي باشد كه با استفاده از عناصر تصوير و صدا يك اثر هنري مثل يك فيلم سينمايي ايجاد مي كند. امروزه سينما يكي از محبوب ترين شاخه هاي هنر مي باشد كه به هنر هفتم معروف است و  افراد بسياري را جذب خود كرده است. علاقمندان براي ورود به رشته هنرهاي نمايشي و سينما مي توانند با شركت در آزمون سراسري هنر اين رشته را انتخاب و پس از تحصيل در مقطع كارشناسي، اقدام به تحصيل در كارشناسي ارشد كنند. داوطلباني كه قصد انتخاب اين رشته را دارند بايد علاوه بر علاقه داراي استعدادهاي هنري و توانايي هايي مانند خلاقيت، به وجد آوردن مخاطب و روحيه كار تيمي باشند زيرا كه همه اين ها كنار هم باعث موفقيت افراد در اين رشته مي شود.

به طور كلي داوطلباني كه علاقمند به رشته هنرهاي نمايشي و سينما هستند مي توانند از طريق كنكور هنر يا تحصيل در هنرستان به اين رشته ورود كنند و وارد مراكز عالي شوند. داوطلبان با ورود به مقطع ارشد اين رشته به طور تخصصي تر به كسب مهارت در اين رشته مي پردازند و وارد بازار كار مي شوند. فارغ التحصيلان در اين حوزه از علم مي توانند در مشاغل مختلفي مانند كارگرداني، دستيار كارگردان، مدرس، فيلمنامه نويس، بازيگر و... فعاليت كنند. به طور كلي اگر داراي ذوق هنري بالا، خلاقيت، اعتماد به نفس و خودباوري و مهارت ارتباط قوي با ديگران هستيد، انتخاب اين رشته گزينه مناسبي براي شما خواهد بود.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون ارشد سينما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۱:۳۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد نمايش عروسكي

مي توانيم بگوييم كه امروزه بيشتر افراد جوامع در تلاش براي افزايش سطح تحصيلات خود و گذراندن بخشي از زندگي خود در محيط هاي آكادميك مي باشند. هر ساله بسياري از دانشجوياني كه تصميم به افزايش مقطع تحصيلي خود دارند، با شركت و ثبت نام در كارشناسي ارشد مي توانند به دانشگاه ها و مراكز عالي ورود كنند و مقطع تحصيلي خود را بالا ببرند. داوطلبان براي اطلاع از نحوه ثبت نام، زمان، شرايط ثبت نام و... مي توانند دفترچه ثبت نام كنكور كارشناسي ارشد را مطالعه كنند. همچنين براي اطلاع و كسب آگاهي بيشتر مي توانيد از مشاوراني كه در اين راه تحربه بالايي دارند، راهنمايي بگيريد. برنامه ريزي كارشناسي ارشد هدفمند شما را به اهدافتان چندين گام نزذيك تر مي كند. ما در مقاله حاضر برنامه ريزي آزمون كارشناسي ارشد نمايش عروسكي را حاضر كرده ايم، اميدواريم كه تا پايان مقاله ما را همراهي كنيد. 

تيم مشاوران برتر، با مشاوران مجرب و كارآزموده برنامه ريزي كنكور سراسري، برنامه ريزي آزمون ارشد و برنامه ريزي دكتري را در تمامي رشته ها بر عهده مي گيرند.
برنامه ريزي كنكور كارشناسي ارشد نمايش عروسكي 1403
سابقه رشته نمايش عروسكي به دوران كهن برمي گردد و در بسياري از تمدن هاي باستاني از جمله يونان باستان از عروسك ها براي اجراي نمايش هاي خود استفاده مي كردند. نمايش عروسكي در حقيقت از عروسك ها براي نشان دادن سبك زندگي جامعه به صورت واقعي يا تخيلي مي پردازد. بر اساس تعريف مدرن زماني عروسك هاي نمايشي وجود و هستي پيدا مي كنند كه از آن ها در صنحه هاي نمايشي استفاده كنند. به عبارتي اگر هر چيزي به وسيله يك هنرمند ساخته شده باشد و بر روي صحنه عملكردي مانند يك شخصيت واقعي را داشته باشد، مي تواند يك عروسك باشد.

 

 

 

منبع: برنامه ريزي آزمون ارشد نمايش عروسكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۵:۲۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)